gilera04 skrev:najs projekt!!
hur hade du tänkt göra sadelöverdraget ska sjävl göra ett men vet inte hur
tips ?
köpa vattentåligt tyg till att börja med. sen ta det gamla och sprätta isär så det blir 3 delar. sen ha det som mall och skära ut likadana bitar i nya tyget och sen sy ihop
Derbi_Senda_sm_xtreme skrev:Ser riktigt bra ut du!!
Hade du tänkt slänga på SM däck elr kör du på dom du har?
kommer nog smfälgar+däck senare. just nu ska den bli någolunda snygg. senare kommer extreme framkåpor och det som ska vara svart ska in på firmalack då köper jag fäljar först som ska med lackeringen
Vad är det för kåpor och vart kan man köpa dem , menar den bilden på nåns moppe där du skrivit "sen har jag hittat en bra bild på hur den kommer bli!
såhär fast med andra kåpor" ?
Pexz skrev:Vad är det för kåpor och vart kan man köpa dem , menar den bilden på nåns moppe där du skrivit "sen har jag hittat en bra bild på hur den kommer bli!
såhär fast med andra kåpor" ?
gilera smt kåpor
kjelle skrev:Tycker det lät som om den var långt ifrån bra instäld.
aa SKA GÖRA
Kommer nog update ikväll iom att jaqg plockar ihop motorn idag efter att ha tahgit bort ett knaster ur vevhuaset
Bara en fråga angående den setupen du tänkt dig. Du ska ha prorace 70cc men ska köpa en 43 vev, om du endå ska köpa de nytt så råder jag dig till att köpa prorace 80. För att utnyttja den utökade slaglängden ska du sänka portarnas underkant så den ligger i höjd med kolven vid bdc. På prorace 80 är redan portarna i rätt höjd för att köra med 43 vev plus att du slipper använda cylinderspacer, prorace 70 får du porta så att de stämmer överens. eller annars köper du en vev med orginal slaglängd.
Osten R skrev:Bara en fråga angående den setupen du tänkt dig. Du ska ha prorace 70cc men ska köpa en 43 vev, om du endå ska köpa de nytt så råder jag dig till att köpa prorace 80. För att utnyttja den utökade slaglängden ska du sänka portarnas underkant så den ligger i höjd med kolven vid bdc. På prorace 80 är redan portarna i rätt höjd för att köra med 43 vev plus att du slipper använda cylinderspacer, prorace 70 får du porta så att de stämmer överens. eller annars köper du en vev med orginal slaglängd.
aa vet med blir nog en komplett hyper med värre setup ist
behöver du ny bakdämp? har en liggandes här hemma helt ny bara provmonterad men passa inte den är till för Derbi , tnt gasdämp
smsa om du intresserad 0708778127