tjena ska skaffa en orion cross som jag vill trimma som fan . men har problemet där vet inte vad jag ska ha en 125 och plugga ur eller 250 och inte behöva göra något . för den 125 gör 95 orginal och 250 cc 130 km/h . hjälp tack . och sen vet någon var pluggarna sitter . vet en i röret .
ps min kompis har en orion 125 cc som gör 150 m/H vill att min går lika snabbt
Amirbest skrev:tjena ska skaffa en orion cross som jag vill trimma som fan . men har problemet där vet inte vad jag ska ha en 125 och plugga ur eller 250 och inte behöva göra något . för den 125 gör 95 orginal och 250 cc 130 km/h . hjälp tack . och sen vet någon var pluggarna sitter . vet en i röret .
tja skulle jag varit du skulle jag löpt 250, dock hade jag nog hellre fått tag i en riktigt cross ist för såna där "leksakscrossar" sen så slår ju 2t 4t anyday
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:tja skulle jag varit du skulle jag löpt 250, dock hade jag nog hellre fått tag i en riktigt cross ist för såna där "leksakscrossar" sen så slår ju 2t 4t anyday
Tror snarare det är så att de är konstruerade så att de inte levererar mer helt enkelt. En tvåventilare fyrtakt 125cc ger inte mer än 10-11 hk utan drastiska åtgärder.
Gör den 150mph blir jag sjukt imponerad, och din polare lär vara evil knievel om han vågar åka 150 på en kina fiddy
Om du menar 150km/h är jag ändå sjukt imponerad. Då har han antagligen turbo eller något annat för att stressa upp loncinsnurran.
Förresten är detta felpost men är glad och snäll idag så jag flyttar
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Om du ska trimma så köp inte en 250, är stående cylinder me stötstänger i finns inga trimdelar.
Ska du trimma så köp en Daytona 150cc t-rex sitter på pitpro comp 08-
125cc är bara lifan o andra skit kina!
Amirbest skrev:det är helt sant han och jag har våra trix
men dom går att plugga ur finns mycket sånt .
skulle velat visa en video på de men den sålde han
vad tycker ni en 125 cc eller en 250 cc . seriösa svar tack .
Vill i så fall att du tar kort på pluggarna och visar dem, för jag tror inte ett skit på de.
I övrigt så kan du hålla dina myttarhistorier för dig själv
Live slow - Die whenever
Ja hade en t-rex motor med värsta trimkittet du kan köpa
4v DOHC topp
HK kolv
PWK 32mm
Och lite annat gött, ca 28hk och den toppa ca 150km/h men tung drevning.
De är de värsta som finns utan turbo så tror knappast du kan få upp en liten kinapuff i 150km/h
a6lex skrev:Ja hade en t-rex motor med värsta trimkittet du kan köpa
4v DOHC topp
HK kolv
PWK 32mm
Och lite annat gött, ca 28hk och den toppa ca 150km/h men tung drevning.
De är de värsta som finns utan turbo så tror knappast du kan få upp en liten kinapuff i 150km/h
kubik?
Live slow - Die whenever