yes jag vet har funderat på det förut men det går väll inte att få på en crossplatta när man har orginal hasighetsmätaren där det blir väll typ konstig vinkel då eller hur man ska säga? och sen vill jag även ha lyseYamahan skrev:Det blir snyggare om du sätter på annan framskärm och kanske en crossplatta!![]()
P.S Kolla här!:http://www.mcsport.se/Pages/Category.aspx?cid=11009
satan vad smartYamahan skrev:Men flytta mätaren då, typ längre bak på nått finurligt sätt!
Så här tänkte jag göra innan min mätare pajade:
hehe tur att de aldrig blev av för din säkerhets skull! styret avsågat? ser ut så på bilden iaf, sedan kan du inte dra åt styrfästerna ordentligt så hela styret måste varit helt åt helveteYamahan skrev:Men flytta mätaren då, typ längre bak på nått finurligt sätt!
Så här tänkte jag göra innan min mätare pajade:
men vrf sågade du av styret det hade väll gått att ha vanligt med hastighetsmätaren där också?Yamahan skrev:Hehe ja jag vet men hade mitt fuckade styre varit helt så hade det nog funkat, jag skaffade rediga distanser så att man kunde dra åt rejält där mätaren satt och så hade jag gummibrickor så att mätaren inte stack nånstans!Så helt i onödan var det icke!
Jag tänkte ha tändningen under mätarenDT50_Jonte skrev:men vrf sågade du av styret det hade väll gått att ha vanligt med hastighetsmätaren där också?Yamahan skrev:Hehe ja jag vet men hade mitt fuckade styre varit helt så hade det nog funkat, jag skaffade rediga distanser så att man kunde dra åt rejält där mätaren satt och så hade jag gummibrickor så att mätaren inte stack nånstans!Så helt i onödan var det icke!
o vad menar du med det? om ja får frågaHilmeR skrev:Team fuckory edition
tackar så mycketCAPRIN skrev:Så najsmen var fick du ta på sadelöverdraget?? kan inte hitta någon stans.
tackar kompisknappen95 skrev:tja mannende börjar likna nått nu
på me sm sulorna nu bara
det kan man verkligen säga att den gjordeyamaha2pwn skrev:sadeln satt som en smäck
dock tkr jag dts är fränast med riktigt feta crossdäck
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.