Pontusandersson95 skrev:tjena,
vilket rör ska jag skaffa för bäst effekt,
Mk Pr3 eller Mk Thrower 70 pro?
Setup:
Mk sp 70cc
MK pr kopplingsfjädrar
MK pr insug
MK pr cdi
MK c4 lager
Hebo racing vev
Stage6 dubblelayer
13/53
Dellorto 21mm
Malossi racing membran
SP såklart..
Jo men mitt är ganska fult så en komåis köper det å sen så köper jag ett nytt rör istället och vill helst ha överliggande så får se men pr3 ger mer effekt tror jag.
Ngn som vet ngt om polini for race 2
Vilket rör passar bäst till sp cylindern polini for race 2 eller mk thrower 70 PRO
qwerty skrev:DT50 - 91 orginal
Vill få den att gå snabbare än 45kmh, köpte den nyss och kan knappt nå om moppar. Har ett 65CC kitt från rinab som följde med som ska monteras men vill ha ett avgasrör http://twostroke.se/product.asp?product=22427 + http://twostroke.se/product.asp?product=22429 det ? Eller kan någon annan länka ett bra som inte är alltför dyrt + ett bak höjnings kit om någon ids
qwerty skrev:DT50 - 91 orginal
Vill få den att gå snabbare än 45kmh, köpte den nyss och kan knappt nå om moppar. Har ett 65CC kitt från rinab som följde med som ska monteras men vill ha ett avgasrör http://twostroke.se/product.asp?product=22427 + http://twostroke.se/product.asp?product=22429 det ? Eller kan någon annan länka ett bra som inte är alltför dyrt + ett bak höjnings kit om någon ids
mvh qwerty
Ingen som har ett svar ? :/
Det är ett bra känner en som har ett sånt, men mest effekt ger att bygga avstämt rör
Pontusandersson95 skrev:tjena,
Mk Pr3 eller Mk Thrower 70 pro?
Setup:
Mk sp 70cc
MK pr kopplingsfjädrar
MK pr insug
MK pr cdi
MK c4 lager
Hebo racing vev
Stage6 dubblelayer
13/53
Dellorto 21mm
Malossi racing membran
SP såklart..
Jo men mitt är ganska fult så en komåis köper det å sen så köper jag ett nytt rör istället och vill helst ha överliggande så får se men pr3 ger mer effekt tror jag.
Ngn som vet ngt om polini for race 2
Vilket rör passar bäst till sp cylindern polini for race 2 eller mk thrower 70 PRO
Thrower borde bli bäst då, har det själv fast till lite värre cylinder.
tjena,
Polini for race 3 eller Mk Thrower 70 pro?
Setup:
Mk sp 70cc
MK pr kopplingsfjädrar
MK pr insug
MK pr cdi
MK c4 lager
Hebo racing vev
Stage6 dubblelayer
13/53
Dellorto 21mm
Malossi racing membran
Yamaha_rider skrev:Nu kommer ju Henry o tjafsa emot vad jag säger men jag tycker att TK är väldigt bra i förhållande till prisnivå.. Men gör dina grannar en tjänst o packa om dämparn om du köper ett TK
Billiga sport rör = Suger
Kör något värre och ni kommer hajja vad jag pratar om...
vet att detta är en gammal tråd, men om andra undrar så är TK inget skit rör ! har ett på min trigger sm går 95 med 13 / 53 drevning! men som nån nämnde om du har griniga grannar så kanske du packa om ljud dämparen elr köpa annat:P sj så älskar jag ljuded
hej , tänkt trimma min Drd Pro med ett effektrör. men vet ej vilket, vill ha ett med lite original ljud, inte sådär högt så man hör direkt om det är trimmat , hört att Metrakit - Thrower låter rätt original men vill veta säkert.
mvh
makkeman1337 skrev:hej tänkte bara undra lite vilket rör jag ska ha.
Turbokit High Quality 80 cc vs leovince v6.
övrig setup:
barikit 74cc
dellorto 21mm
ngk iridium tändstift
större insug
15/52 drev
annan tändning kommer inte ihåg vad det heter.
vad kommer den ungefär gå i och hur bra axx med respektive rör?
det ska på en rrx
TK alla dagar.
Byt ner dig till 13 ifram också.
Med Leovince så kommer den vara väldigt lågvarvig, mer än cylindern vill, TK kommer gå mycket bättre, både axx och topp.
vilket rör är bäst till 50 cc?
Giannelli elr Hebo Bufanda/Tobbaro? tkr heborören ser bättre ut men man vill ju ha bra effekt Sen, e det skillnad på de 2 heborören i prestanda? (underliggande/vanligt)
landvetterpontus skrev:vilket rör är bäst till 50 cc?
Giannelli elr Hebo Bufanda/Tobbaro? tkr heborören ser bättre ut men man vill ju ha bra effekt Sen, e det skillnad på de 2 heborören i prestanda? (underliggande/vanligt)
ta gianelli
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
landvetterpontus skrev:vilket rör är bäst till 50 cc?
hej , tänkt trimma min Drd Pro med ett effektrör. men vet ej vilket, vill helst ha ett lite tystare trimrör. hört att Metrakit - Thrower låter rätt original men vill veta säkert.
mvh