Citat:
Ursprungligen postat av BlackAdderIII
Man bör dra ut pluggarna ur EU moppar, folk som skriver "aldrig trimmad" förstår inte att pluggarna gör så moppen sotar igen och slits ned fortare.
Pluggarna åker i moppen när den kommer till sverige eller i fabrik. En HELT original moppe gör nog ca 100. För då är det absolut ingen plugg i. Ingen annan skit heller.
Ursprungligen postat av k0rv3n
Jo det är ganska lätt. Jag har en peugeot JetForve som jag personligen tycker är mkt snyggare och har varvräknare och digitala mätare och klocka och lite sådant roligt. Den är också väldigt lätt trimmad. Läste om en han hadde dratt ringen och lekt lite i satorn och moppen gjorde ca 110. På en JetForce. Krök på det och leka lite till så gör den lätt 140.
När jag drog varvspärren på min med gameboyet gjorde den 60 ca men varvade ju väldigt mkt. Men hadde jag dratt ringen där hadde den gjort runt 90. Den gör ca 75 med ringen dragen och MED varvspärr. Så dom är väl lättast kan man säga.
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten