Min polare har Spotify Free som jag och han har en mätare uppe i högra hörnet där han ser tiden gå iväg, men jag har ingen mätare och jag har låtit min spela många timmar nu!
Lite konstigt
Förstår inte varför alla blir så uppjagade och arga på Spotify.
Klart dom ska få sin vinst det förtjänar dom verkligen, Spotify är lagom mycket bättre än Grooveshark som dessutom är olagligt (ifall man är en sån som bryr sig om sånt).
Spotify Premium är utan tvekan värt 99kr/mån, om man nu är så förbannat snålt så finns det ju alternativet för 50kr.
Mura skrev:+ 50kr + 50kr + 50kr + 50kr haha nä men kmr nog testa det för 50kr nån månad för snart kmr det "crackade" versioner endå så
Även om det kommer några crackade versioner förtjänar Spotify helt klart mycket myyyycket större vinster.
Och om man ska va såndär wannabe ekonom så går ingenting ihop, t.ex din telefonräkning 500+500+500+500, bredband = 300 + 300 + 300.
Att komma med att det blir mycket i slutändan är inte ens ett bra argument, för allt som har med pengar att göra blir mycket i slutändan (oftast).
Mura skrev:+ 50kr + 50kr + 50kr + 50kr haha nä men kmr nog testa det för 50kr nån månad för snart kmr det "crackade" versioner endå så
Även om det kommer några crackade versioner förtjänar Spotify helt klart mycket myyyycket större vinster.
Och om man ska va såndär wannabe ekonom så går ingenting ihop, t.ex din telefonräkning 500+500+500+500, bredband = 300 + 300 + 300.
Att komma med att det blir mycket i slutändan är inte ens ett bra argument, för allt som har med pengar att göra blir mycket i slutändan (oftast).
jojo helt klart, spotify är ju så sjukt bra men har man ingen smartphone så är det inte lika roligt att betala men annars så snusar man ju endå upp pengarna så 50kr är ju inte mycket i längden gemfört med snus
Mura skrev:
jojo helt klart, spotify är ju så sjukt bra men har man ingen smartphone så är det inte lika roligt att betala men annars så snusar man ju endå upp pengarna så 50kr är ju inte mycket i längden gemfört med snus
Nej precis, men börja köpa Kronan istället så kostar bara 50krs alternativet 30kr Nej om man inte har en smartphone är premium inte värt 99kr, det är sant.
Mura skrev:
Nej precis, men börja köpa Kronan istället så kostar bara 50krs alternativet 30kr Nej om man inte har en smartphone är premium inte värt 99kr, det är sant.
nene mena spotify 50kr betalar 31kr dosan för general portion
Förstår inte mig på spotify för oss som laddar ner olagligt, tar bara massa bredband.
Edit: Men blir mina 600 spotify invites värdelösa då?
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Det jag inte fattar är, om man betalar 5 € (50 spänn) i månaden och lyssnar så mycket man vill, borde dom inte dra in mera genom att ha reklam efter varannan/var tredje låt om man lyssnar 5-6 timmar per dag?
Hur som helst, jag kommer att spela av min Spotify lista (40 timmar musik ), lyssna mina 10 timmar på två dagar och sedan lyssna på den rippade musiken om jag inte skaffar Unlimited
Det vore intressant att se deras intäckter genom reklam. Också hur det blir nu med de nya reglerna om de tjänar på det.
Det är mycket schysstare att lyssna på spotify än nedladdat. Inte bara designen och att de har typ alla band. Men oxå att banden faktiskt får sin del genom stim.