usa vinner om man vet vart alla gömmer sig men när dom inte vet så blir det svårt dom gömmer sig i olika länder ju hade alla varit i samma så hade dom ju kunnat slå ut hela landet med 1 bombktm_danielsson skrev:Hamnade i en diskussion på SO lektionen med några i klassen om det här, jag och en polare var stensäkra på att Al Qaida (hur det nu stavas), skulle aldrig kunna vinna ett krig mot USA. Medans 2 andra (tjejer f.ö) trodde att USA inte skulle ha en chans. Vad tror ni om det?
F.ö så känns mitt liv precis likadant som alltid, känner inte mer glädje eller sorg än vanligt. Men tror inte hans dödsfall gör många saker bättre.
Nää menar det, det värkar iaf som USA har rätt bra koll på det mesta som skulle kunna hota dom.bensinskalle skrev:Bra att han är död, en riktigt sliskig liten skit dedär....
Att det skulle föra med sig nackdelar med detta, visst, men det följer nackdelar med alla ageranden. Lika bra att få det överstökat och skipa lite rättvisa för en gångs skulL.
Mongo-terrosisterna har inte så värst mycket att sätta emot nu heller, dom har ju liksom soldater som traskar omkring uppepå deras gömställen i princip...
Nä men handlar om lite medmänsklighet, kan inte påstå jag är engagerad men tänk dig själv om dem bombat ner sverige, då hade du varit överlycklig.wannaberox skrev:det gör ju ingen större skillnad i min vardag, men det är väll kul att obama får en bragd under sin presidentskap som usa kan jubla åt
jag skulle nog känna exakt likadant om det hadd blivit bombat i sverie, och det tycker jag fan är mer medmänskligt än den klassiska liknelsen "tänk om det händer nån närmre dig" det är mer själviskt att bry sig mer om saker närmre sig själv. tex har du hört talas om Pedro Alonso Lopez? jag säger inte att du inte har det men en stor jävla majoritet i sverige har nog inte det och skiter i han för han hänger i peru. "tänk om han hadde gjort det han har på flickor närmre dig?" då skulle nog dom flesta bry sig mer.. men, men se inte detta som ett personangrepp eller liknande, alltså ta inte åt dig. lackar bara sönder, enligt mig finns inte medmänsklighet..toxicstone skrev:Nä men handlar om lite medmänsklighet, kan inte påstå jag är engagerad men tänk dig själv om dem bombat ner sverige, då hade du varit överlycklig.wannaberox skrev:det gör ju ingen större skillnad i min vardag, men det är väll kul att obama får en bragd under sin presidentskap som usa kan jubla åt
tror inte det..Junhager94 skrev:Jag tror att allt är fejk. För jag tror knappast att USA skulle begrava kroppen till havs så snabbt..?
Sen att man inte fått några bevis heller verkar ju väldigt skumt...
USA försöker säkert bara att lugna befolkningen ev. lura bin Ladin att komma fram ur sitt gömställe.
Att fejka sådant här är ett politiskt självmord om man är USA:s president, och det kommer fram.Junhager94 skrev:Jag tror att allt är fejk. För jag tror knappast att USA skulle begrava kroppen till havs så snabbt..?
USA försöker säkert bara att lugna befolkningen ev. lura bin Ladin att komma fram ur sitt gömställe.
Iluminati skulle jag sägaJunhager94 skrev:Jag tror att allt är fejk. För jag tror knappast att USA skulle begrava kroppen till havs så snabbt..?
+1somlow skrev:Iluminati skulle jag sägaJunhager94 skrev:Jag tror att allt är fejk. För jag tror knappast att USA skulle begrava kroppen till havs så snabbt..?
ktm_danielsson skrev:Nää menar det, det värkar iaf som USA har rätt bra koll på det mesta som skulle kunna hota dom.bensinskalle skrev:Bra att han är död, en riktigt sliskig liten skit dedär....
Att det skulle föra med sig nackdelar med detta, visst, men det följer nackdelar med alla ageranden. Lika bra att få det överstökat och skipa lite rättvisa för en gångs skulL.
Mongo-terrosisterna har inte så värst mycket att sätta emot nu heller, dom har ju liksom soldater som traskar omkring uppepå deras gömställen i princip...
Lite sådär OT, bara jag som tror Kina kommer ta över hela världen snart ?
Jag håller mig fortfarande till Iluminati, det var bara obama som såg operationen genomgås och sen så släppte dom han i vattnet i "middle of no where" ? snubben lever fortfarande, MJ också.Skåningens-handelsbod skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/inga- ... 139581.svd
säger kanske nåt varför inte bilder publiceras?
är du en sådan med foliehatt du med? en konspirationsfreak?somlow skrev:Jag håller mig fortfarande till Iluminati, det var bara obama som såg operationen genomgås och sen så släppte dom han i vattnet i "middle of no where" ? snubben lever fortfarande, MJ också.Skåningens-handelsbod skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/inga- ... 139581.svd
nejdå men vi alla har olika tro på olika sett, så som kristna och muslimer har sina sätt så har jag mittSkåningens-handelsbod skrev:är du en sådan med foliehatt du med? en konspirationsfreak?somlow skrev:Jag håller mig fortfarande till Iluminati, det var bara obama som såg operationen genomgås och sen så släppte dom han i vattnet i "middle of no where" ? snubben lever fortfarande, MJ också.Skåningens-handelsbod skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/inga- ... 139581.svd
hmmmm.....somlow skrev:nejdå men vi alla har olika tro på olika sett, så som kristna och muslimer har sina sätt så har jag mittSkåningens-handelsbod skrev:är du en sådan med foliehatt du med? en konspirationsfreak?somlow skrev: Jag håller mig fortfarande till Iluminati, det var bara obama som såg operationen genomgås och sen så släppte dom han i vattnet i "middle of no where" ? snubben lever fortfarande, MJ också.förutom att jag inte tror på något av dom (:, men jag tror att Iluminati finns ja
exaktSkåningens-handelsbod skrev:hmmmm.....somlow skrev:nejdå men vi alla har olika tro på olika sett, så som kristna och muslimer har sina sätt så har jag mittSkåningens-handelsbod skrev: är du en sådan med foliehatt du med? en konspirationsfreak?förutom att jag inte tror på något av dom (:, men jag tror att Iluminati finns ja
hörru foliehatten, tror du på det där själv?viktors1994 skrev:Tror också det är fake. I början sa dem att han hade blivit dödad av en missil, några dagar senare hade de dödat honom med 2 skott i nacken. Efter det publicerar de en redigerad bild på honom. Och kastar honom i vattnet utan att ta någon bild eller något som bekräftar hans död.
USA och CIA har sammarbetat med Al Qaida och Bin Laden. Usa attackerade Irak så fort de bytte från dollar till euro pris på oljan. Direkt när USA attackerat kommer Al Qaida in i bilden. Samma sak med libyen. Så fort de började bomba så Smög Al Qaida fram.
Bin Laden var efterlyst och låg en belöning på 25M $ till den som hittade honom. USA har nu fått oljan ( en del ) och de kan då stryka det och säga att han är död och han slipper då vara en efterlyst man.