Bin Laden DÖD! - Tyck till

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
toxicstone
Kinaraket

Bin Laden DÖD! - Tyck till

Inlägg av toxicstone »

Ja Bin Laden är nu officiellt död.

Vad tycker ni?

Själv tycker jag det känns skönt, dock så kommer någon annan ersätta han såklart.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12961161.ab
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

Så himlans bra är det ju inte. Nu kommer ju alla dom hämnas med ännu mer bombningar och när det kommer en ny så kan ju han vara ännu värre än Bin Laden.
Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av to0b »

Jag slår vad att om inom en månad, kommer USA's regering ha ett antal bombhot emot sig!
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

Tror också att detta kan göra det hela värre, för nu kommer alla Talibaner och bom bom schallala schalla män springa runt och protestera med sina egna liv, för att USA tagit deras ledare. Och på så sätt så var det ingen vits med ingripandet. :(
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Hamnade i en diskussion på SO lektionen med några i klassen om det här, jag och en polare var stensäkra på att Al Qaida (hur det nu stavas), skulle aldrig kunna vinna ett krig mot USA. Medans 2 andra (tjejer f.ö) trodde att USA inte skulle ha en chans. Vad tror ni om det?

F.ö så känns mitt liv precis likadant som alltid, känner inte mer glädje eller sorg än vanligt. Men tror inte hans dödsfall gör många saker bättre.
Bild

Jag är odödlig
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Ett plus hos han var ju att han var bra på sin sak och dessutom var han väldigt söt :)
pata
Elmoped

Inlägg av pata »

Visst kommer han anhängare bli VÄLDIGT ilskna. Men han förtjänade att dö.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

ktm_danielsson skrev:Hamnade i en diskussion på SO lektionen med några i klassen om det här, jag och en polare var stensäkra på att Al Qaida (hur det nu stavas), skulle aldrig kunna vinna ett krig mot USA. Medans 2 andra (tjejer f.ö) trodde att USA inte skulle ha en chans. Vad tror ni om det?

F.ö så känns mitt liv precis likadant som alltid, känner inte mer glädje eller sorg än vanligt. Men tror inte hans dödsfall gör många saker bättre.
usa vinner om man vet vart alla gömmer sig men när dom inte vet så blir det svårt dom gömmer sig i olika länder ju hade alla varit i samma så hade dom ju kunnat slå ut hela landet med 1 bomb :P
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Bra att han är död, en riktigt sliskig liten skit dedär....

Att det skulle föra med sig nackdelar med detta, visst, men det följer nackdelar med alla ageranden. Lika bra att få det överstökat och skipa lite rättvisa för en gångs skulL.

Mongo-terrosisterna har inte så värst mycket att sätta emot nu heller, dom har ju liksom soldater som traskar omkring uppepå deras gömställen i princip...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

bensinskalle skrev:Bra att han är död, en riktigt sliskig liten skit dedär....

Att det skulle föra med sig nackdelar med detta, visst, men det följer nackdelar med alla ageranden. Lika bra att få det överstökat och skipa lite rättvisa för en gångs skulL.

Mongo-terrosisterna har inte så värst mycket att sätta emot nu heller, dom har ju liksom soldater som traskar omkring uppepå deras gömställen i princip...
Nää menar det, det värkar iaf som USA har rätt bra koll på det mesta som skulle kunna hota dom.

Lite sådär OT, bara jag som tror Kina kommer ta över hela världen snart ? :cry:
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Masarus
Elmoped

Inlägg av Masarus »

skönt som fan att Bin Laden är död hoppas alla terrorister dör en plågsam död
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

USA har ju slut med pengar att leka med så mot usa sjävla om alla andra skulle backa (vilket aldrig kommer hända) så är det väl mer osäkert även om usa såklart kommer gå ut segrandes. Gick ju inte så värst bra i vietnam after all. Men slår usa till med allt dom har kommer inte al quida ha så mycket att säga emot med, men det finns ju många fler terrororganisationer.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
wannaberox
Svårstartad skrothög

Inlägg av wannaberox »

det gör ju ingen större skillnad i min vardag, men det är väll kul att obama får en bragd under sin presidentskap som usa kan jubla åt :)
mitt projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23794

köper: aerox ram, 17,5mm förgasare, ac cylinder liggande minarelli, tändsystem liggande minarelli
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

wannaberox skrev:det gör ju ingen större skillnad i min vardag, men det är väll kul att obama får en bragd under sin presidentskap som usa kan jubla åt :)
Nä men handlar om lite medmänsklighet, kan inte påstå jag är engagerad men tänk dig själv om dem bombat ner sverige, då hade du varit överlycklig.

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

Kan ju hoppas på att om dem börjar invadera USA att vi andra hjälper till, vi kan mer än väll plocka ner alla men handlar om mer än så, pengar, PR osv, sjukt men sant.

Användarens profilbild
wannaberox
Svårstartad skrothög

Inlägg av wannaberox »

toxicstone skrev:
wannaberox skrev:det gör ju ingen större skillnad i min vardag, men det är väll kul att obama får en bragd under sin presidentskap som usa kan jubla åt :)
Nä men handlar om lite medmänsklighet, kan inte påstå jag är engagerad men tänk dig själv om dem bombat ner sverige, då hade du varit överlycklig.
jag skulle nog känna exakt likadant om det hadd blivit bombat i sverie, och det tycker jag fan är mer medmänskligt än den klassiska liknelsen "tänk om det händer nån närmre dig" det är mer själviskt att bry sig mer om saker närmre sig själv. tex har du hört talas om Pedro Alonso Lopez? jag säger inte att du inte har det men en stor jävla majoritet i sverige har nog inte det och skiter i han för han hänger i peru. "tänk om han hadde gjort det han har på flickor närmre dig?" då skulle nog dom flesta bry sig mer.. men, men se inte detta som ett personangrepp eller liknande, alltså ta inte åt dig. lackar bara sönder, enligt mig finns inte medmänsklighet..
det här blev dock lite offtopic så jag avslutar..
mitt projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23794

köper: aerox ram, 17,5mm förgasare, ac cylinder liggande minarelli, tändsystem liggande minarelli
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Vill ni veta min reaktion? jag jublade när jag fick reda på det. Äntligen dog det jäkla kräkmedlet som han förtjänade. Med en kula i skallen. att dem sedan gjorde fiskmat av honom är ännu bättre. Hoppas hajarna festade rejält där nere i havet

Nu bara buss på nästa man i kommandokedjan, samma medicin och hajarna blir ännu fetare.

Det där borde vara en signal till alla terrorister, att vart än de gömmer sig så går de inte säkra. Den bästa medicinen att bota en terrorist är att sätta ett stålpiller i huvudet på dem.

samtidigt så väcker detta oroande frågor om hur pålitliga Pakistan är i sitt säkerhetssamarbete med USA? Detta luktar kraftig korruption från allra högsta ort ner till minsta småbonden på åkerstycket. Hur fan kunde annars karln klara sig "oupptäckt" en (1) km från en militärakademi bl.a. ..........
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Junhager94
Svårstartad skrothög

Inlägg av Junhager94 »

Jag tror att allt är fejk. För jag tror knappast att USA skulle begrava kroppen till havs så snabbt..?
Sen att man inte fått några bevis heller verkar ju väldigt skumt...
USA försöker säkert bara att lugna befolkningen ev. lura bin Ladin att komma fram ur sitt gömställe.
ml65
Kinaraket

Inlägg av ml65 »

är det därför ica har kompis pris !?
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.

men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning ;)
Användarens profilbild
vongyllis
Svårstartad skrothög

Inlägg av vongyllis »

Junhager94 skrev:Jag tror att allt är fejk. För jag tror knappast att USA skulle begrava kroppen till havs så snabbt..?
USA försöker säkert bara att lugna befolkningen ev. lura bin Ladin att komma fram ur sitt gömställe.
tror inte det..
då skulle han redan ha kommit ut med att han lever osv..

men vem vet. USA kanske gör så här för att få reda på om han lever eller ej ? :)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Junhager94 skrev:Jag tror att allt är fejk. För jag tror knappast att USA skulle begrava kroppen till havs så snabbt..?
Att fejka sådant här är ett politiskt självmord om man är USA:s president, och det kommer fram.

Och det tror jag inte Barak usama obama riktigt är intresserad av.

Hade jag suttit där i vita huset så hade jag skaffat skaffat undan liket efter en sådan bastard jävligt fort jag med, innan han får en martyrgrav dit idioterna skulle ha vallfärdat.

USA hade verkligen inga intressen av att ge k*khuvudena i Al qiada någon martyrgrav att vallfärda till. De gjorde vad de skulle göra, halshugga Al quida och skaffa bort kvarlevorna, och vad det kröp fram så var det en osannolik framgång i informations hämtning med. Usamas dator var tydligen påslagen.....
:lol:

Nu är det bara att ge sig på resten av det packet för Obama....
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

Iluminati skulle jag säga ;)
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Användarens profilbild
Junhager94
Svårstartad skrothög

Inlägg av Junhager94 »

somlow skrev:
Iluminati skulle jag säga ;)
+1
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

Det som är bra är att den idioten är död, kan man inte tolka koranen rätt ska man inte säga att man gör det för Allah.
Det dåliga är väll att terroristerna blir förbannade, och Usa kommer få X antal bombhot skickade till sig, och säkert bombar terroristerna som har anknytning till Osama snart.
derbiofc
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av derbiofc »

ktm_danielsson skrev:
bensinskalle skrev:Bra att han är död, en riktigt sliskig liten skit dedär....

Nää menar det, det värkar iaf som USA har rätt bra koll på det mesta som skulle kunna hota dom.

Lite sådär OT, bara jag som tror Kina kommer ta över hela världen snart ? :cry:

hahah OT men så illa är det inte. Det enda man kommer märka är att kinesiska företag kommer att hitta in på europeiska marknader lättare, att de ska bli ett nytt sovjet som ockuperar alla som står ivägen (om det var det du syftade på) behöver du knappast tänka på ;) och blir det krig på ngt sätt kommer usa lägga sig i eftersom dom har ett horn i sidan på kina
Eklund^

Derbi Drd Racing!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/inga- ... 139581.svd

säger kanske nåt varför inte bilder publiceras?
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

Skåningens-handelsbod skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/inga- ... 139581.svd

Jag håller mig fortfarande till Iluminati, det var bara obama som såg operationen genomgås och sen så släppte dom han i vattnet i "middle of no where" ? snubben lever fortfarande, MJ också. :)
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

somlow skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/inga- ... 139581.svd

Jag håller mig fortfarande till Iluminati, det var bara obama som såg operationen genomgås och sen så släppte dom han i vattnet i "middle of no where" ? snubben lever fortfarande, MJ också. :)
är du en sådan med foliehatt du med? en konspirationsfreak?
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

Skåningens-handelsbod skrev:
somlow skrev:

nejdå men vi alla har olika tro på olika sett, så som kristna och muslimer har sina sätt så har jag mitt :) förutom att jag inte tror på något av dom (:, men jag tror att Iluminati finns ja
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

somlow skrev:
somlow skrev: Jag håller mig fortfarande till Iluminati, det var bara obama som såg operationen genomgås och sen så släppte dom han i vattnet i "middle of no where" ? snubben lever fortfarande, MJ också. :)
nejdå men vi alla har olika tro på olika sett, så som kristna och muslimer har sina sätt så har jag mitt :) förutom att jag inte tror på något av dom (:, men jag tror att Iluminati finns ja
hmmmm.....
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

somlow skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: är du en sådan med foliehatt du med? en konspirationsfreak?
hmmmm.....
exakt ;) det går ju alltid att se saker från andra perspektiv, men jag säger inte heller att det dom gör eller håller på med är bra, bara att dom finns det är det enda som jag tror på, sen får resten tycka vad dom vill :)
viktors1994
Svårstartad skrothög

Inlägg av viktors1994 »

Tror också det är fake. I början sa dem att han hade blivit dödad av en missil, några dagar senare hade de dödat honom med 2 skott i nacken. Efter det publicerar de en redigerad bild på honom. Och kastar honom i vattnet utan att ta någon bild eller något som bekräftar hans död.
USA och CIA har sammarbetat med Al Qaida och Bin Laden. Usa attackerade Irak så fort de bytte från dollar till euro pris på oljan. Direkt när USA attackerat kommer Al Qaida in i bilden. Samma sak med libyen. Så fort de började bomba så Smög Al Qaida fram.

Bin Laden var efterlyst och låg en belöning på 25M $ till den som hittade honom. USA har nu fått oljan ( en del ) och de kan då stryka det och säga att han är död och han slipper då vara en efterlyst man.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

viktors1994 skrev:Tror också det är fake. I början sa dem att han hade blivit dödad av en missil, några dagar senare hade de dödat honom med 2 skott i nacken. Efter det publicerar de en redigerad bild på honom. Och kastar honom i vattnet utan att ta någon bild eller något som bekräftar hans död.
USA och CIA har sammarbetat med Al Qaida och Bin Laden. Usa attackerade Irak så fort de bytte från dollar till euro pris på oljan. Direkt när USA attackerat kommer Al Qaida in i bilden. Samma sak med libyen. Så fort de började bomba så Smög Al Qaida fram.

Bin Laden var efterlyst och låg en belöning på 25M $ till den som hittade honom. USA har nu fått oljan ( en del ) och de kan då stryka det och säga att han är död och han slipper då vara en efterlyst man.
hörru foliehatten, tror du på det där själv?

Obama har helt enkelt inte råd med att ljuga i sådana här ärenden, det vore politiskt självmord.

dessutom så är det alltför uppenbart att de gjort allt för att försäkra sig om att det var rätt gubbe de tog, och efter verkligen försäkrade sig om att det var rätt gubbe innan de gick ut med det.
Att de sedan troligen tog död på fler än de fem de sa sig ha gjort är troligt, de var ju 20 pers typ i huset med livvakter, mm. Tydligen åkte två av hans söner med på tåget rätt ner till helvetet.

Bin ladin är fiskmat idag, och det har han förtjänat, det valsar runt mycket material och bilder mellan underrättelsetjänsterna du aldrig får se, dit hör även bilderna på den pepprade Usama.

Att de spelade under täcket med ISI, pakistanska säkerhetstjänsten kan jag gott förstå. De har tidigare läckt till Bin ladin så han har kunnat skaffat sig undan.

Vad jag vill säga är att det finns gott om foliehattar som inte vet vad de snackar om i saken, som älskar konspirationsdetaljer och teorier.
Dessutom så följde Obama muslimsk sed om att kroppen skulle begravas inom 24 timmar. att de skickade honom till fiskmat var väl bara bonus.
Orsaken till detta är ganska klar med, att inte de muslimska pundhuvudena skall få martyrgrav att vallfärda till.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/binla ... 2979849.ab så här behandlar man terrorister och deras allierade.
Skriv svar