yamaha2pwn skrev:dedikerar restan av mitt liv till att bygga en tidsmaskin...
du är på fest ute vid sjön och polisen kommer med en fet buss och hund patrull (ni va ca 40 st på festen) du springer när du får syn på dom och gömmer dig i skogen då hund patrullen har fått upp ditt spår och du ser hur de stromar mot dig. vad gör du?
Tar upp min nyköpta pepparspray och sprayar dom i ögonen och drar därifrån fort som fan
Dina föräldrar är bortresta i några dagar så du har fest hemma hos dig. Det kommer över 40 pers och det blir droger och hela kittet. Spyor överallt och hela huset blir typ förstört inuti. Du vaknar kl 13:50 nästa dag och kollar på mobilen. Du har fått ett sms av din mamma där det står: Vi ändrade oss och kommer hem kl 14:00 idag.
wille95 skrev:går till närmaste tåg/buss hållplats och åker hem och ringer farsan och ber han hyra ett släp, sen åker vi o hämtar moppen
vad gör du om du hade vart tjej
Levt ett vanligt liv antar jag:p
Vad skulle du göra om du var 10mil hemifrån och moppen bara tvärdog. Dina föräldrar är på jobbet och alla du försöker ringa svarar inte eller klickar upptaget?
"Så länge den har två hjul och rullar i nedförsbacke så är jag nöjd"
wille95 skrev:går till närmaste tåg/buss hållplats och åker hem och ringer farsan och ber han hyra ett släp, sen åker vi o hämtar moppen
vad gör du om du hade vart tjej
Levt ett vanligt liv antar jag:p
Vad skulle du göra om du var 10mil hemifrån och moppen bara tvärdog. Dina föräldrar är på jobbet och alla du försöker ringa svarar inte eller klickar upptaget?
Börjar traska hem elr försöker lifta
Du har ont i magen i skolan och drar till toan för att skita, och sen när du drar kommer Killen /Tjejen du gillar som fan och vänder i dörren och sägera att det luktar skit!?
Säger " Det är stopp i avloppet" och går där ifrån!
Vad gör du om några killar står och häller socker i tanken på din moppe medans du är inne på lektion och du ser det genom fönstret.
Det är dessutom "Gangtahz" wannabees
Riejudrac_ skrev:Säger " Det är stopp i avloppet" och går där ifrån!
Vad gör du om några killar står och häller socker i tanken på din moppe medans du är inne på lektion och du ser det genom fönstret.
Skriker; AKTA! DEM HAR EN BOMB!!!! och pekar på "wanna be gangstahs" hoppar sedan genom fönstret och leker Batman tills de springer därifrån...
Vad gör du ifall du är på skolan och ser att polisen står och kollar på din moppe (som är trimmad) och när en av poliserna aktar sig så ser du att han står och snackar med dina föräldrar?
Hebbex sa en gång: Jag är Gäy.
Jag svarade: Det visste jag redan.
Riejudrac_ skrev:Säger " Det är stopp i avloppet" och går där ifrån!
Skriker; AKTA! DEM HAR EN BOMB!!!! och pekar på "wanna be gangstahs" hoppar sedan genom fönstret och leker Batman tills de springer därifrån...
Vad gör du ifall du är på skolan och ser att polisen står och kollar på din moppe (som är trimmad) och när en av poliserna aktar sig så ser du att han står och snackar med dina föräldrar?
Eftersom mina föräldrar inte vet att den e trimmad, så hade dom antagligen fått reda på det då!
Hade sagt att jag rullat den till skolan
Vad hade du gjort om grannen hade smugit in och skurit dina däck för att han tycker du kör som en dåre, och tycker dessutom att du är gräsligt ful?
(payback)
ktm_danielsson skrev:
Startgas på kicken... ?
Edit: Såg att du var från stockholm, förklarar allting
Hade smugit över till honom på natten och skurit sönder däcken på hans fordon sedan kladdat på en massa ägg & grädde :> Möjligt även lämnat en lapp med texten "Hoppas att du har det bra, kom ihåg att köra försiktigt och ha ett bra liv! MVH Den gräsligt fula dåren."
Kommer inte på något. Pass!
"Så länge den har två hjul och rullar i nedförsbacke så är jag nöjd"