skogen_swe skrev:fan va grymt, den värkar att vara helt jä*la grym

och att den kommer röra på sig

Jo då den rörde på sig himla bra föra veckan efter jag bytte till en ny org tändplatta o stälde in gocart förgasaren, så tillslut fick jag den o varva på bra, med topp varv runt 14000, men nåde bara en avgas temp på 530grader, men han med en körning på 4km innan jag rasade min nya Stage6 V3 membran som bara blev små smulor av, de e därför jag ska köpa nytt V3 membran
Men han med o prova att köra lite bakhjul o att ta en snabb tid innan olykan va framme, gled i 80km/h på en raka o drog fullt o när motorn producera max från 80km/h o jag räkna till 1 sek o släpte av på gassen så visade mätaren 105km/h. så jag har lite kräm i motorn.
Men ny tändning, t-stift, membran så ska jag få ändå bättre fart en innan.
Då blir de några 201meter rundor o mätta tider o skystera tändnigen o förgasaren till optimalt. om de blir ändå väre drag en innan så kommer jag låtta motorn vara så kör jag med den som den e på borås meet.
Köper antagligen en MHR 77cc o kör med på Göteborg meet i stället då, så kör jag med Hebo manston 70cc i borås.
Men blir en del tester innan jag avgör om jag ska köra med 70cc eller 77cc på borås meet.
Hoppas den här veckan går fort för i slutet på veckan beställer jag sakerna