TackMaltyboy skrev:najs! har du ramlat än då?
Va trött när jag la upp den skyller vi på, bett om att den ska bli flyttadZtraand skrev:Ojojoj felpost av en i Crew. Borde inte detta ligga i Scooter projekt;)
Ont: Ser riktigt najjs ut, kommer verkligen att följas.
Edit: Fått sålt DT:n än?
Hmm, är säker på att jag inte har på det, men inloggad måste du nog vara.beta.ark skrev:Materialet är inte tillgängligt för tillfället
Sidan du söker kan inte visas för tillfället. Den kan vara tillfälligt inaktiv, länken du klickade på kan vara inaktuell eller så har du inte tillåtelse att besöka sidan.
Tillbaka till startsidan
Du har haft på så bara dina vänner kan se :E
låter braktm_danielsson skrev:Snabbgas är inget jag tänker lägga 400kr på, men nytt styre + nya handtag vore inte fel då mitt ser ut som skit och handtagen är förjävla oskönaSandstr0m skrev:tycker nästan styre, kan underlätta när du stuntar! och snabbgas kanske?
Ah men vill inte göra det med mobilen, har en htc wildfire och kameran är så jävla kass så det finns inte. Man får typ hålla andan när man tar bilden för minsta lilla skak så är den förstörd. Ska försöka låna en tjejkompis systemkamera till helgenwille95 skrev:borde ta lite helhetsbilder![]()
men riktigt najs me nya styret
Nää är inte så jävla klen, pengar och utseende är inte det viktiga, det viktiga är att jag har roligtPontusandersson95 skrev:men skit i å stunta med den och stunta med den andra![]()