Hallå Har lagt en beställning på dam-sport.net & fick ett mail från dem där de skriver något som verken jag eller google translate förstår Någon som är bra på franska och kan översätta det här:
pipe en cours de reapprovisionnemnt depuis le 25/03 pas de delai de la part du fabricant boite a clapet malossi en cours de reapprovisionnemnt depuis le 20/04 pas de delai fabricant a ce jour merci a+
röret under reapprovisionnemnt på 25/03 eftersom ingen försening från tillverkaren Malossi boite en ventil som reapprovisionnemnt sedan 20/04 ingen gräns tillverkare har hittills tack
Hebbex skrev:röret under reapprovisionnemnt på 25/03 eftersom ingen försening från tillverkaren Malossi boite en ventil som reapprovisionnemnt sedan 20/04 ingen gräns tillverkare har hittills tack
Det är det där som kommer när du använder google translate, det är väl inte ren svenska?
Maila tillbaka och säg att du inte kan franska? Dom borde väll kunna engelska också eller?
Edit: men det verkar handla om någon försening från malossi typ?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
översätt typ 1 ord i taget så kanske google translate fixar det, dock måste orden vara i grundform typ haru en franska lärare på skolan så skriv ut och be om hjälp
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Röret har varit slut sen / vi får svar 20/3, tror det är första.
På grund av försening från tillverkaren malossi. Vi kommer få in nya 20/04.
Det är alltså om en viss ventil som ska vara i röret som är försenad i tillverkningsprocessen.. det första i meningen chansar jag om men jag tror det är att dom inte haft den i lager sen dess. Den andra är ialalfall att dem får in den i det datumet!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”