Den håller på att sparas på datorn just nu. Renderar den i HD så det tar ett tag. Ligger på 70% just nu.
Tyvärr krashade mitt After Effects så hann inte göra något mer speciellt med videon förutom introt som är rätt fint. Resten är helt ok. Men den kommer äntligen nu ikväll i alla fall.
Sry för tiden det tog
SickRazer skrev:Den håller på att sparas på datorn just nu. Renderar den i HD så det tar ett tag. Ligger på 70% just nu.
Tyvärr krashade mitt After Effects så hann inte göra något mer speciellt med videon förutom introt som är rätt fint. Resten är helt ok. Men den kommer äntligen nu ikväll i alla fall.
Sry för tiden det tog
SickRazer skrev:Den håller på att sparas på datorn just nu. Renderar den i HD så det tar ett tag. Ligger på 70% just nu.
Sry för tiden det tog
Här är den! Kunde ha blivit mycket bättre om mitt After Effects hade fungerat, men sånt är livet. Detta får duga, men nästa gång ska det bli ännu bättre, om ni nu vill att jag ska göra det igen. Fast då vill jag se ännu fler medlemmar som skickar in bilder
''Visa nu alla enastående verk som finns på Twostrokerider!''
Om vi nu ska överdriva i hästlängder så var det nog dom finaste mopederna jag sett
Eller så är man logisk o säger att det va typ 3 snygga byggen o resten va tråkiga originalmoppar?
aerox_killen95 skrev:''Visa nu alla enastående verk som finns på Twostrokerider!''
Om vi nu ska överdriva i hästlängder så var det nog dom finaste mopederna jag sett
Eller så är man logisk o säger att det va typ 3 snygga byggen o resten va tråkiga originalmoppar?
aerox_killen95 skrev:''Visa nu alla enastående verk som finns på Twostrokerider!''
to0b skrev:Litet tråkigt att man inte fick vara med..
Jag är hemskt ledsen för det. Jag tittade igenom bilderna och tråden flera gånger för att kolla så att alla var med, jag var så säker på att jag hade fått med alla, men tydligen lyckades jag missa dig...
Men jag lovar att inte göra samma misstag igen.
haampish skrev:fan va najs!
fast de borde komma upp en till t hösten så ja hinner fixa nått me utsidan av moppen
Det hade jag också tänkt. Vi kan typ göra "Twostrokerider 2011 - Del 2",
i höst.
den blev bra ju !
tycker också att det borde bli en del 2 då man har fixat mera med utseendet
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Jag är hemskt ledsen för det. Jag tittade igenom bilderna och tråden flera gånger för att kolla så att alla var med, jag var så säker på att jag hade fått med alla, men tydligen lyckades jag missa dig...