du behöver ingen mutterdragare. ta en skiftnyckel eller vanlig nyckel och sätt på, sen gör du väldigt snabba "ryckingar" då snurrar den inte och då lossar den
mattedaman skrev:du behöver ingen mutterdragare. ta en skiftnyckel eller vanlig nyckel och sätt på, sen gör du väldigt snabba "ryckingar" då snurrar den inte och då lossar den
Sorry detta funkar inte, lär dig ngt! DU KAN INTE ta en vanlig skiftnyckel och försöka lossa variator muttern då kommer den bara snurra, HUR snabb du än är så kommer det inte funka ifall det inte finns ngt motstånd!
EDIT: Variator muttern var ett exempel, vet inte vad det är på bilden kanske tändningen?
Hebbex sa en gång: Jag är Gäy.
Jag svarade: Det visste jag redan.
Det behövs två verktyg, en skruvmejsel, och en fastnyckel.
Kör in mejseln så det blir stopp i fläkten, du ska vara förbannat försiktig om tändnings systemet. När fläkten ej kan snurra så skruvar du bara av muttern.
Varför köra Derbi, Rieju eller Yamaha? när det finns Puch!
mattedaman skrev:du behöver ingen mutterdragare. ta en skiftnyckel eller vanlig nyckel och sätt på, sen gör du väldigt snabba "ryckingar" då snurrar den inte och då lossar den
Sorry detta funkar inte, lär dig ngt! DU KAN INTE ta en vanlig skiftnyckel och försöka lossa variator muttern då kommer den bara snurra, HUR snabb du än är så kommer det inte funka ifall det inte finns ngt motstånd!
EDIT: Variator muttern var ett exempel, vet inte vad det är på bilden kanske tändningen?
LÄR DIG NÅGOT SJÄLV DIN IDIOT! jag har en ciao och vet att det funkar, man bara knycker till, det är INGEN JÄVLA SCOOTER VARIATOR
LÄR DIG NÅGOT SJÄLV DIN IDIOT! jag har en ciao och vet att det funkar, man bara knycker till, det är INGEN JÄVLA SCOOTER VARIATOR
Chilla lite mannen, Han försöker ju bara att hjälpa
Speedy1FTW skrev:
Chilla lite mannen, Han försöker ju bara att hjälpa
vet blev bara sur för jag vet att han påstår nått som är fel