Hur tar du dig ur knipan ? LEK :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
friberg
Varnad

Inlägg av friberg »

jag hade sagt till polisen tjenare ngn fest på G? :D

kommer inte på någon fråga :(
*fult ord* mods
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Eftersom alla grejer låg i moppen så skulle jag ha tagit på mig dom :P
När polisen kommer så hade jag försökt dra runt några snabba gatuhörn. Om dom ändå skulle haffa mig så blir det nog bara att sitta och må dåligt över bötern och all skit i byxorna.

Skolan är slut och du ska dra hem. Hetaste tjejen på skolan kommer ut och ställer sig vid sin moppe (som står bredvid din) och snackar i telefon. Du bestämmer dig för att ta din hempjucks-aerox och styla lite. Du drar upp den på bakan och kör runt lite, precis när hon kollar åt ditt håll så lossnar styret och moppen faller till backen. Det som var lite extra jobbigt är att hon kommer fram och säger "så kan det gå när man är en bonde" Och går iväg till sin pojkvän ;)
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

kastar styret på henne :twisted:

du är på klassresa och vaknar tidigt( ingen annan vaken)
så går du och tar ett glas vatten så när du ska gå och sova igen så är alla vakna och kollar på dig och garvar. du har rå bonge, rakt ut
vad gör du :lol: :lol:
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

wille95 skrev:kastar styret på henne :twisted:

så går du och tar ett glas vatten så när du ska gå och sova igen så är alla vakna och kollar på dig och garvar. du har rå bonge, rakt ut

Säger att jag har hälsat på fröken och fått MVG :twisted:

Sitter och försöker komma på något att skriva i denna tråd.
Vad gör du? (satan vad jag är trött)
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

Jetforce_Dahlin skrev:
wille95 skrev:kastar styret på henne :twisted:

Säger att jag har hälsat på fröken och fått MVG :twisted:

Sitter och försöker komma på något att skriva i denna tråd.
Vad gör du? (satan vad jag är trött)
Försöker komma på något att fråga.

Vad skulle du göra om du såg någon sälja din moppe på Blocket?
(Dålig fråga men jag vill att mer ska börja skriva xD)
Användarens profilbild
moppenissen96
Kinaraket

Inlägg av moppenissen96 »

Ringt och tagit ett snack med den personen xd

Vad gör du om du har setup för ca 10 000 kr sedan så ska du ut och köra lite och snuten jagar dig och du tappar tändhatten på gatan xd vad gör du?
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

samueljohansson96 skrev:Ringt och tagit ett snack med den personen xd

Vad gör du om du har setup för ca 10 000 kr sedan så ska du ut och köra lite och snuten jagar dig och du tappar tändhatten på gatan xd vad gör du?
säger att moppen inte funka och att jag bara "söndags rullade" den på gatorna för att få uppmarksamhet, och om dom inte tror mig så ber jag dom bara att starta och testa om dom vill men garanterar att den inte kommer starta vilket den givetvis inte gör ;)

vad gör du om din kompis som kör framför dig i 80-90 km/h och du ser som ligger bakom att bakhjulet håller på att lossna?

btw din moppe går max i 70 km/h så du hinner inte i kapp + att signalhornet är ur funktion :roll:
It's not the fart thats kill u, it's the smell

Det är inte farten som dödar dig, de är smällen.
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

adddam skrev:
vad gör du om din kompis som kör framför dig i 80-90 km/h och du ser som ligger bakom att bakhjulet håller på att lossna?

btw din moppe går max i 70 km/h så du hinner inte i kapp + att signalhornet är ur funktion :roll:

Svänger åt sidan och stanna så att jag inte får däcket på mig.

Vad skulle du göra om någon facerapade sönder dig? T.ex ändrade så att du var b*g och la upp en massa bög bilder?
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bjule »

Köpt en cykel, nej jag skojjade. hade skrivit att det var min mamma som hade tråkigt!

Btw har aldrig skrattat lika mycket som i den här tråden!

vad hade du gjort om din polare hade lämnat sin moppe hos dig över vintern och du testkör den och lyckas ramla och pajjar hela styrkåpan? :D
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

Bjule skrev:Köpt en cykel, nej jag skojjade. hade skrivit att det var min mamma som hade tråkigt!

Btw har aldrig skrattat lika mycket som i den här tråden!

vad hade du gjort om din polare hade lämnat sin moppe hos dig över vintern och du testkör den och lyckas ramla och pajjar hela styrkåpan? :D
Säga att det kom några invandrare som tog den och sen rammlade med den när dom försökte lyfta iväg den.

Vad hade du gjort om du sket på dig i skolan? Det är 5km till ditt hus och du måste gå hem.
Användarens profilbild
Pontus_PGO
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Pontus_PGO »

gått hem :)

va skulle du göra om du runkade på ditt rum och din sjuåriga lillebror kom in och undrade vad du gjorde? :D
PGO PMX NAKED :D
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bjule »

säga att man övade på att hålla i snoppen :D

vad hade ni gjort om ni var på fest men snygga brudar/killar och sen märker du och dina vänner att det är du som luktar röv!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

säger att du drog en fladderskink mök :D

Du kör moppen till skolan och på parkeringen står allas moppar på rad och du glömmer att bromsa så att du kör in i den första och den välter på den andra och så fortsätter det tills alla har vält :D och typ halva skolan såg dig från fönstren, vad gör du?
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

ZX skrev:säger att du drog en fladderskink mök :D

Du kör moppen till skolan och på parkeringen står allas moppar på rad och du glömmer att bromsa så att du kör in i den första och den välter på den andra och så fortsätter det tills alla har vält :D och typ halva skolan såg dig från fönstren, vad gör du?
Säga att någon hade kapat mina brosar.

Pass.
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

du är ute och glider med familjens skit fina gammla jänkare olovandes. då du möter din morsa och farsa som kmr hem tidigt ifrån sommarstugan. vad gör du ;)
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

yamaha2pwn skrev:du är ute och glider med familjens skit fina gammla jänkare olovandes. då du möter din morsa och farsa som kmr hem tidigt ifrån sommarstugan. vad gör du ;)
Blinkar med helljusen och hälsar glatt, Familjen har 5 jänkare och en är min! :D

Du är ute och bränner på isen med din isbil, motorn skär, det blir mörkt och du är långt ute i skärgården. Nu märker du att telefonen tydligen är hemma.. Hvat ty göra tå?
Användarens profilbild
friberg
Varnad

Inlägg av friberg »

yamaha2pwn skrev:du är ute och glider med familjens skit fina gammla jänkare olovandes. då du möter din morsa och farsa som kmr hem tidigt ifrån sommarstugan. vad gör du ;)
säger att jag va tvungen för de kom en invandrare och tänkte sno sen :D

vad hade du gjort om du hade legat framför polisen och motorn hade nypt så du trillade? :D
*fult ord* mods
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

friberg skrev:

vad hade du gjort om du hade legat framför polisen och motorn hade nypt så du trillade? :D
Inte så mkt för om den hade nypt så kan de ändå inte provköra den :P

Vad hade du gjort om du åkte lugnt på byn och skjutsade en kompis. Din kompis skriker att snuten ligger bakom och du drar gasen i botten, ni stegrar över pga att din överviktiga kompis sitter långt bak på din extretrimmade moppe. Polisen stannar och kliver ur bilen och säger "Jag tror inte en laglig moped klarar det där"
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

Jetforce_Dahlin skrev:
friberg skrev:

Inte så mkt för om den hade nypt så kan de ändå inte provköra den :P

Vad hade du gjort om du åkte lugnt på byn och skjutsade en kompis. Din kompis skriker att snuten ligger bakom och du drar gasen i botten, ni stegrar över pga att din överviktiga kompis sitter långt bak på din extretrimmade moppe. Polisen stannar och kliver ur bilen och säger "Jag tror inte en laglig moped klarar det där"
Sagt: Då tror du fel.

Pass igen :p
Användarens profilbild
friberg
Varnad

Inlägg av friberg »

om en råhet tjej hade kommit o frågat om hon hade kunnat åka med dig hem, men! din moppe startar inte efter skolan vad hade du sagt till henne?
*fult ord* mods
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

friberg skrev:om en råhet tjej hade kommit o frågat om hon hade kunnat åka med dig hem, men! din moppe startar inte efter skolan vad hade du sagt till henne?

Jag skulle ha sagt "Jag kan rida dig hem"

Pass för en tredje gång :p
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Men sluta passa!
(Damp pga trötthet och plugg)
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

vad gör du om du får ig i allt när du går ut nian? 8)
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
Användarens profilbild
FuckYouImAFreezer
Elmoped

Inlägg av FuckYouImAFreezer »

Skyller på att lärarna var värdelös :D

Du har precis slutat sista lektionen innan helgen och så säger din skitsnygga lärare att hon vill snacka med dig. När alla gått stänger hon dörren och sätter sig bredvid dig och smeker dig lätt på innerlåret och säger att ni måste komma på något sätt att höja dina betyg. Vad gör du? :D
"Så länge den har två hjul och rullar i nedförsbacke så är jag nöjd"
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

FuckYouImAFreezer skrev:Skyller på att lärarna var värdelös :D

Du har precis slutat sista lektionen innan helgen och så säger din skitsnygga lärare att hon vill snacka med dig. När alla gått stänger hon dörren och sätter sig bredvid dig och smeker dig lätt på innerlåret och säger att ni måste komma på något sätt att höja dina betyg. Vad gör du? :D
spelar med och filmar samtidigt utan att läraren vet. sen hotar jag idioten och ska ha mvg+, pengar och en blockchoklad ;)

kommer inte på ngt. nästa får skriva :D
Användarens profilbild
FuckYouImAFreezer
Elmoped

Inlägg av FuckYouImAFreezer »

Måste få igång tråden igen!

Du hann precis så att du fick sista platsen på tåget mot stan. Färden tar ca 15 min och du sitter och leker med din telfon. Efter 3-4 minuter börjar du känna dig lite dålig och några sekunder senare släpper du världens mest illaluktande skit och känner att det blir varmt där bak. Vad gör du? :wink:
"Så länge den har två hjul och rullar i nedförsbacke så är jag nöjd"
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

poker face 8)

vad gör du om din pappa/mamma provkör din moppe och crossväxlar så lådan rasar vad gör du?

Låser.
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

wille95 skrev:poker face 8)

vad gör du om din pappa/mamma provkör din moppe och crossväxlar så lådan rasar vad gör du?
ber dom köpa drevsatsen för 5k på ts och sätter in och är gladare än någonsin förr!

Om du mitt i skogen med din moppe och kör enduro och du får in en pinne i käften efter du ramlat [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3ImuTpUY ... r_embedded[/youtube] och du är själv, vad gör du?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

2stroke4ever skrev:

ber dom köpa drevsatsen för 5k på ts och sätter in och är gladare än någonsin förr!

Om du mitt i skogen med din moppe och kör enduro och du får in en pinne i käften efter du ramlat [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3ImuTpUY ... r_embedded[/youtube] och du är själv, vad gör du?
gråter som aldrig förr!

en ''invandrare'' snor din moppe och du har chansen att stanna honom, vad gör du?
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

säger att jag ska ha 5k till en ny men lagar den gamla i smyg och behåller pengarna ^^

du kör igenom skogen till skolan och precis när du kmr fram får du soppa torsk, bra tkr du att du kom fram iaf, dock har du inte märk att du plöjde genom en stooor hög med hundskit (typ från en så grand danoais/stavning)för du är lite förkyld. dock blir du varse om det när di biologi lärare påpekar det på första lektionen ^^

wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

Born2Ride skrev:
2stroke4ever skrev:

gråter som aldrig förr!

en ''invandrare'' snor din moppe och du har chansen att stanna honom, vad gör du?

stannar han^^och slår in pannbenet på han

du e på stranden och ska gå och köpa glass, när du kommer tillbaka så har du tappat din glass på brallerna och får en vit fläck vid skrevet som inte går bort. alla garvar åt dig
vad gör du?

Låser.
Användarens profilbild
Twitchii
StuntRider

Inlägg av Twitchii »

Ställer mig stolt framåt och låter alla skratta sedan daska dom lite lätt i pannan :P

Du har nyss duschat och ta rpå dig en morgonråck, inget under och när du är ute så står din mamma framför dig och din Penis sticker ut. Det enda du ser är hur mkt hon glor på den.
Yamaha
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

gör helikoptern 8)

vad gör du om du inte hade haft moppe?

Låser.
bertmedmuggen
Elmoped

Inlägg av bertmedmuggen »

wille95 skrev:gör helikoptern 8)

vad gör du om du inte hade haft moppe?
Hade varit nåt jävla nolifermiffo...

Du är ute och super en kväll. I fyllan så skickar du massa sms till en tjej du gillar och skriver att hon har fina bröst osv. Din nuvarande flickvän får reda på detta men du kommer inte ihåg alls att du har gjort det. Båda tjejerna hatar dig och dom sprider att du är en äcklig pedofil. Du blir pedofilstämplad i hela länet och inte en brud vill titta mot dig. Du flyttar lång bort åt helvete och börjar om ditt liv där. Du börjar tycka om en tjej men tjejen får reda på att du är ett svin. Hon är helt emot alkohol och det är du oxå (egentligen inte) Du löser din knipa på nåt sätt, blir tillsammans med tjejen och har sex osv. Sen visar det sig att hon är din avlägsna syster. Vid det laget har ni redan 3 små söta handikappade barn. Vad gör du?!
Impa, pimpa, pumpa, dumpa, tack&hej nästa tjej...
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

dedikerar restan av mitt liv till att bygga en tidsmaskin... :roll:

du är på fest ute vid sjön och polisen kommer med en fet buss och hund patrull (ni va ca 40 st på festen) du springer när du får syn på dom och gömmer dig i skogen då hund patrullen har fått upp ditt spår och du ser hur de stromar mot dig. vad gör du? :P

Skriv svar