Eftersom alla grejer låg i moppen så skulle jag ha tagit på mig dom
När polisen kommer så hade jag försökt dra runt några snabba gatuhörn. Om dom ändå skulle haffa mig så blir det nog bara att sitta och må dåligt över bötern och all skit i byxorna.
Skolan är slut och du ska dra hem. Hetaste tjejen på skolan kommer ut och ställer sig vid sin moppe (som står bredvid din) och snackar i telefon. Du bestämmer dig för att ta din hempjucks-aerox och styla lite. Du drar upp den på bakan och kör runt lite, precis när hon kollar åt ditt håll så lossnar styret och moppen faller till backen. Det som var lite extra jobbigt är att hon kommer fram och säger "så kan det gå när man är en bonde" Och går iväg till sin pojkvän
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
du är på klassresa och vaknar tidigt( ingen annan vaken)
så går du och tar ett glas vatten så när du ska gå och sova igen så är alla vakna och kollar på dig och garvar. du har rå bonge, rakt ut
vad gör du
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
så går du och tar ett glas vatten så när du ska gå och sova igen så är alla vakna och kollar på dig och garvar. du har rå bonge, rakt ut
vad gör du
Säger att jag har hälsat på fröken och fått MVG
Sitter och försöker komma på något att skriva i denna tråd.
Vad gör du? (satan vad jag är trött)
vad gör du
Säger att jag har hälsat på fröken och fått MVG
Sitter och försöker komma på något att skriva i denna tråd.
Vad gör du? (satan vad jag är trött)
Försöker komma på något att fråga.
Vad skulle du göra om du såg någon sälja din moppe på Blocket?
(Dålig fråga men jag vill att mer ska börja skriva xD)
samueljohansson96 skrev:Ringt och tagit ett snack med den personen xd
Vad gör du om du har setup för ca 10 000 kr sedan så ska du ut och köra lite och snuten jagar dig och du tappar tändhatten på gatan xd vad gör du?
säger att moppen inte funka och att jag bara "söndags rullade" den på gatorna för att få uppmarksamhet, och om dom inte tror mig så ber jag dom bara att starta och testa om dom vill men garanterar att den inte kommer starta vilket den givetvis inte gör
vad gör du om din kompis som kör framför dig i 80-90 km/h och du ser som ligger bakom att bakhjulet håller på att lossna?
btw din moppe går max i 70 km/h så du hinner inte i kapp + att signalhornet är ur funktion
Du kör moppen till skolan och på parkeringen står allas moppar på rad och du glömmer att bromsa så att du kör in i den första och den välter på den andra och så fortsätter det tills alla har vält och typ halva skolan såg dig från fönstren, vad gör du?
Du kör moppen till skolan och på parkeringen står allas moppar på rad och du glömmer att bromsa så att du kör in i den första och den välter på den andra och så fortsätter det tills alla har vält och typ halva skolan såg dig från fönstren, vad gör du?
du är ute och glider med familjens skit fina gammla jänkare olovandes. då du möter din morsa och farsa som kmr hem tidigt ifrån sommarstugan. vad gör du
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:du är ute och glider med familjens skit fina gammla jänkare olovandes. då du möter din morsa och farsa som kmr hem tidigt ifrån sommarstugan. vad gör du
Blinkar med helljusen och hälsar glatt, Familjen har 5 jänkare och en är min!
Du är ute och bränner på isen med din isbil, motorn skär, det blir mörkt och du är långt ute i skärgården. Nu märker du att telefonen tydligen är hemma.. Hvat ty göra tå?
yamaha2pwn skrev:du är ute och glider med familjens skit fina gammla jänkare olovandes. då du möter din morsa och farsa som kmr hem tidigt ifrån sommarstugan. vad gör du
säger att jag va tvungen för de kom en invandrare och tänkte sno sen
vad hade du gjort om du hade legat framför polisen och motorn hade nypt så du trillade?
vad hade du gjort om du hade legat framför polisen och motorn hade nypt så du trillade?
Inte så mkt för om den hade nypt så kan de ändå inte provköra den
Vad hade du gjort om du åkte lugnt på byn och skjutsade en kompis. Din kompis skriker att snuten ligger bakom och du drar gasen i botten, ni stegrar över pga att din överviktiga kompis sitter långt bak på din extretrimmade moppe. Polisen stannar och kliver ur bilen och säger "Jag tror inte en laglig moped klarar det där"
Inte så mkt för om den hade nypt så kan de ändå inte provköra den
Vad hade du gjort om du åkte lugnt på byn och skjutsade en kompis. Din kompis skriker att snuten ligger bakom och du drar gasen i botten, ni stegrar över pga att din överviktiga kompis sitter långt bak på din extretrimmade moppe. Polisen stannar och kliver ur bilen och säger "Jag tror inte en laglig moped klarar det där"
friberg skrev:om en råhet tjej hade kommit o frågat om hon hade kunnat åka med dig hem, men! din moppe startar inte efter skolan vad hade du sagt till henne?
Du har precis slutat sista lektionen innan helgen och så säger din skitsnygga lärare att hon vill snacka med dig. När alla gått stänger hon dörren och sätter sig bredvid dig och smeker dig lätt på innerlåret och säger att ni måste komma på något sätt att höja dina betyg. Vad gör du?
"Så länge den har två hjul och rullar i nedförsbacke så är jag nöjd"
FuckYouImAFreezer skrev:Skyller på att lärarna var värdelös
Du har precis slutat sista lektionen innan helgen och så säger din skitsnygga lärare att hon vill snacka med dig. När alla gått stänger hon dörren och sätter sig bredvid dig och smeker dig lätt på innerlåret och säger att ni måste komma på något sätt att höja dina betyg. Vad gör du?
spelar med och filmar samtidigt utan att läraren vet. sen hotar jag idioten och ska ha mvg+, pengar och en blockchoklad
Du hann precis så att du fick sista platsen på tåget mot stan. Färden tar ca 15 min och du sitter och leker med din telfon. Efter 3-4 minuter börjar du känna dig lite dålig och några sekunder senare släpper du världens mest illaluktande skit och känner att det blir varmt där bak. Vad gör du?
"Så länge den har två hjul och rullar i nedförsbacke så är jag nöjd"
vad gör du om din pappa/mamma provkör din moppe och crossväxlar så lådan rasar vad gör du?
säger att jag ska ha 5k till en ny men lagar den gamla i smyg och behåller pengarna ^^
du kör igenom skogen till skolan och precis när du kmr fram får du soppa torsk, bra tkr du att du kom fram iaf, dock har du inte märk att du plöjde genom en stooor hög med hundskit (typ från en så grand danoais/stavning)för du är lite förkyld. dock blir du varse om det när di biologi lärare påpekar det på första lektionen ^^
en ''invandrare'' snor din moppe och du har chansen att stanna honom, vad gör du?
stannar han^^och slår in pannbenet på han
du e på stranden och ska gå och köpa glass, när du kommer tillbaka så har du tappat din glass på brallerna och får en vit fläck vid skrevet som inte går bort. alla garvar åt dig
vad gör du?
Du är ute och super en kväll. I fyllan så skickar du massa sms till en tjej du gillar och skriver att hon har fina bröst osv. Din nuvarande flickvän får reda på detta men du kommer inte ihåg alls att du har gjort det. Båda tjejerna hatar dig och dom sprider att du är en äcklig pedofil. Du blir pedofilstämplad i hela länet och inte en brud vill titta mot dig. Du flyttar lång bort åt helvete och börjar om ditt liv där. Du börjar tycka om en tjej men tjejen får reda på att du är ett svin. Hon är helt emot alkohol och det är du oxå (egentligen inte) Du löser din knipa på nåt sätt, blir tillsammans med tjejen och har sex osv. Sen visar det sig att hon är din avlägsna syster. Vid det laget har ni redan 3 små söta handikappade barn. Vad gör du?!
dedikerar restan av mitt liv till att bygga en tidsmaskin...
du är på fest ute vid sjön och polisen kommer med en fet buss och hund patrull (ni va ca 40 st på festen) du springer när du får syn på dom och gömmer dig i skogen då hund patrullen har fått upp ditt spår och du ser hur de stromar mot dig. vad gör du?