inte för komplicerat..

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

inte för komplicerat..

Inlägg av PK »

Hej :)

detta är väll ingen förbättring men.

när tsr 2.0 kommer så blir det ju mkt nytt.. men snmälla försök att inte göra sakerna för komplicerade! enkelt och bra ska det vara :)

vill tillägga att det skulle vara bra om reglerna alltid ligger högst upp på sidan :)
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Det med reglerna hade varit fint i teorin.

Men ni kommer att höra från en riktig bitterfitta som jag om jag blir tvungen att kolla på ALLA regler längst upp på varje sida jag klickar mig in på... :x
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Sockan skrev:Det med reglerna hade varit fint i teorin.

Men ni kommer att höra från en riktig bitterfitta som jag om jag blir tvungen att kolla på ALLA regler längst upp på varje sida jag klickar mig in på... :x
inte så jag menade men att det ligger på förstasidan så att man ser det tydligt när man är där. så inte dom nya medlemmarna bara skiter i det och sen inte vet dom.

det kan även vara bra om reglerna skrivs om. behöver inte ändras men texten borde krotas ner :)
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

PoWeRKinG skrev:
Sockan skrev:Det med reglerna hade varit fint i teorin.

Men ni kommer att höra från en riktig bitterfitta som jag om jag blir tvungen att kolla på ALLA regler längst upp på varje sida jag klickar mig in på... :x
inte så jag menade men att det ligger på förstasidan så att man ser det tydligt när man är där. så inte dom nya medlemmarna bara skiter i det och sen inte vet dom.

det kan även vara bra om reglerna skrivs om. behöver inte ändras men texten borde krotas ner :)
Det håller jag faktiskt med om, ifall jag var ny så skulle jag kanske (förmodligen inte :oops: ) ta en titt på reglerna och skulle jag då se våra jävla regler som tar halva dan att läsa skulle jag skita i att läsa dom.

Sen skulle jag kanske bryta mot dom på något sätt, då kommer nån stor och elak mod och säger (tänk er möörk röst:) "Läs reglerna ditt fucko"

Då skulle jag nog ändå skita i att läsa reglerna.



Men det är ju inte direkt kvantfysik som står i reglerna och de flesta borde fan fatta att man inte ska posta bilder på sin drac under "Data, konsol, spel och program." I reglerna borde det kanske först stå tydliga instruktioner att man ska vara noga med att posta i rätt del, att man ska se stickys innan man postar och att man inte ska dubbelposta.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Skriv svar