Jag klagar inte, jag ställde en fråga.kallepalle skrev:skulle inte klaga om jag var er. visst är det sagt att det ska presenteras under helgen så bör det ju göras, men ha lite överseende för att jonas har väldigt mycket att göra...
och powerking, ja alla priser är utbetalade. du kanske har missat bland annat blackridertävlingarna? där har TSR delat ut en fyrhjuling, en Rieju mrx power up samt en kymco. så stå inte och säg att tävlingarna bara är en bluff.
nädå. det är säkert ingen bluff. har nämligen inte hört ngt resultat bara..kallepalle skrev:skulle inte klaga om jag var er. visst är det sagt att det ska presenteras under helgen så bör det ju göras, men ha lite överseende för att jonas har väldigt mycket att göra...
och powerking, ja alla priser är utbetalade. du kanske har missat bland annat blackridertävlingarna? där har TSR delat ut en fyrhjuling, en Rieju mrx power up samt en kymco. så stå inte och säg att tävlingarna bara är en bluff.
ja, men det har ju kommit upp hundratusentals reportage efter jag skickade in mittktm_danielsson skrev:Det är för vi inte vill ta upp 1000000000 reportage om dagen utan sprider ut dom, det är i stort sett redan nu slut på intressanta personer imo.
Edit : Ang. det om reportagen alltså
Dom kommer nog upp tillslut ska du sePoWeRKinG skrev:ja, men det har ju kommit upp hundratusentals reportage efter jag skickade in mittktm_danielsson skrev:Det är för vi inte vill ta upp 1000000000 reportage om dagen utan sprider ut dom, det är i stort sett redan nu slut på intressanta personer imo.
+att det var ett hyperbyggedet är få projekttrådar jag läser igenom från början till slut. det gjorde jag med hans projekt
riktigt intresseant bygge!
ock då kommer vi tillbaks till det att jag antyder att allt tar tidktm_danielsson skrev:Dom kommer nog upp tillslut ska du sePoWeRKinG skrev:ja, men det har ju kommit upp hundratusentals reportage efter jag skickade in mittktm_danielsson skrev:Det är för vi inte vill ta upp 1000000000 reportage om dagen utan sprider ut dom, det är i stort sett redan nu slut på intressanta personer imo.
+att det var ett hyperbyggedet är få projekttrådar jag läser igenom från början till slut. det gjorde jag med hans projekt
riktigt intresseant bygge!
Vet en hel del saker som inte kommit upp än som också skickades in för ett tag sen. Dom flesta intervjuerna ska godkännas av moderatorer+crew först också.
Eftersom du uppenbarligen verkat förstått att det tar lite tid ibland/annat går före, varför klagade du på det från första början?PoWeRKinG skrev:
ock då kommer vi tillbaks till det att jag antyder att allt tar tid