Dtr går mysko.

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Murta
Elmoped

Dtr går mysko.

Inlägg av Murta »

Tja, somsagt så har jag en dtr. då en 98:a me AM6 motor. Den går klart på tomgång och allt. på växlarna också. Men efter ett tag när man har legat på gasen ett tag på typ 5:an 6:an så ska man till och växla ner och släppa på gasen lite, då bara böar den som om den får för mycket eller lite soppa. tror nog den får för lite eftersom att jag testade ett litelite mindre muinstycke i går, och då gick den inte alls. Har nu på de största munstycket jag har och jag undrar om man kan skruva på luftskruven så den fär me soppa.

mvh
Lär er livets stora gåta, gasa, trimma och vara moppekåta.
Murta
Elmoped

Inlägg av Murta »

vill lägga till att efter man har släppt på gasen så dör den. och när ja drar i choken när den håller på dör så går den igen. så de e ju troligen att den får för lite soppa.
Användarens profilbild
Yamaha_rider
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av Yamaha_rider »

Det har nånting med det att göra ja. Gick den bra innan?
YAMAHA YZ Racing
Användarens profilbild
rrx_pojken
Svårstartad skrothög

Inlägg av rrx_pojken »

Murta skrev:vill lägga till att efter man har släppt på gasen så dör den. och när ja drar i choken när den håller på dör så går den igen. så de e ju troligen att den får för lite soppa.
Hur stort munstycke har du i nu ?
KÖR CPI SM -08, INTE RRX LÄNGRE!
Murta
Elmoped

Inlägg av Murta »

rrx_pojken skrev:
Murta skrev:vill lägga till att efter man har släppt på gasen så dör den. och när ja drar i choken när den håller på dör så går den igen. så de e ju troligen att den får för lite soppa.
Hur stort munstycke har du i nu ?
102
Låst