Undrar om man nu måste kapa originalstången så att den blir mycket kortare eller finns det något annat sätt?
Förresten så känns det väldigt ostabilt med endast 2 små skruvar som trycker åt stammen mot stången men det kanske håller?

ok, men jag har en pelarborr här i skolan dom jag kan använda, värt att testa? Tänker mest på att det endast komme vara 7 mm kvar i "väggen" vilket kanske är lite för skört?[/url]Mitt råd kör med "Aphängare" eller skicka tillbaka..
(tror du får problem med för korta vajrar dock)
Går inte att borra så djupt utan en riktig pelarborr
ja vet inte hur du har det ekonomiskt ställt, men har du gott om pengar prova borra, 7mm gods är rätt mycket. sedan kan du köpa nytt om det ej fungerar!ziggen123 skrev:ok, men jag har en pelarborr här i skolan dom jag kan använda, värt att testa? Tänker mest på att det endast komme vara 7 mm kvar i "väggen" vilket kanske är lite för skört?[/url]Mitt råd kör med "Aphängare" eller skicka tillbaka..
(tror du får problem med för korta vajrar dock)
Går inte att borra så djupt utan en riktig pelarborr
Köper nog inte ett nytt ifall det inte fungerar... Moddar hellre mot originalstyre då.ja vet inte hur du har det ekonomiskt ställt, men har du gott om pengar prova borra, 7mm gods är rätt mycket. sedan kan du köpa nytt om det ej fungerar!