den startar inte:O

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
94-11-23
Elmoped

den startar inte:O

Inlägg av 94-11-23 »

hejsan alla jag var ute här om dagen och körde så och sen stängde jag av den och sen när jag skulle få igåång den igen så gick den inte igång den har alltid vart lätt startad och går skit bra annars men någon som vet vad det kan vara? märke sherco hrd soniq 02. hoppas ni kan hjälpa mig.:)
Användarens profilbild
Joeltop
Elmoped

Inlägg av Joeltop »

Nää du kampman, det kan vara ganska mycket som problemar.
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Kontakt:

Re: den startar inte:O

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

94-11-23 skrev:hejsan alla jag var ute här om dagen och körde så och sen stängde jag av den och sen när jag skulle få igåång den igen så gick den inte igång den har alltid vart lätt startad och går skit bra annars men någon som vet vad det kan vara? märke sherco hrd soniq 02. hoppas ni kan hjälpa mig.:)

Märkte du några missljud? Får den bensin och gnista? Hur känns det när du kickar, mkt eller lite motstånd? Alltså du får nog börja och analysera lite och sedan kan vi lättare hjälpa dig :)
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

allt vi vet om problemet var att den gick fint tills du stängde av den och inte gick när du skulle starta igen.

hmmm det verkar som om felet kan lokaliseras till ungf hela motorn men men ;)lite mer info tack. men du kan kolla så han har komp,bensin till cylindern och gnista ;)
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Låst