Måste du ha båda speglarna då det räcker väl med en?matte_sf2 skrev:Jag tänkte köpa en stage 6 f1 backspegel från twostroke men la märke att man bara kunde välja höger speglar så jag undrar om man kan ha höger spegeln på vänster sidan?
Tacksam för svar
Jag hade båda kolla på min moppematte_sf2 skrev:Jag tänkte köpa en stage 6 f1 backspegel från twostroke men la märke att man bara kunde välja höger speglar så jag undrar om man kan ha höger spegeln på vänster sidan?
Tacksam för svar
ja, jag ska bara ha en: på vänstersidanOne- skrev:Måste du ha båda speglarna då det räcker väl med en?matte_sf2 skrev:Jag tänkte köpa en stage 6 f1 backspegel från twostroke men la märke att man bara kunde välja höger speglar så jag undrar om man kan ha höger spegeln på vänster sidan?
Tacksam för svar
Myttarn nr. 1 säg inget som du inte vet jag har dessa bakspeglar och du kan lika gjärna ta höger på vänster med de ser lite kostigt ut FÖR du kan snurra speglarna upp och ner, leds med en kulaZer0x skrev:då kommer du bara se baksidan av spegeln om du inte vill ha den mitt framför ansiktet.
Men vafan ta det inte överseriöst, det lät bara jävligt kul för att det var en sån uppenbar frågajesper178 skrev:Myttarn nr. 1 säg inget som du inte vet jag har dessa bakspeglar och du kan lika gjärna ta höger på vänster med de ser lite kostigt ut FÖR du kan snurra speglarna upp och ner, leds med en kulaZer0x skrev:då kommer du bara se baksidan av spegeln om du inte vill ha den mitt framför ansiktet.
Svar: JA du kan ha vänster på höger och höger på vänster men kommer se lite kosnitigt ut
Jaha såna har ju jag :pjesper178 skrev:http://twostroke.se/product.asp?product=17573zhindraz skrev:Länka vilka det är