Det är olja blandat med bensin (2-takts olja.. ) blandar du i tank eller med pump ?gilera04 skrev:Tjena! åkte en sväng i helgen och när jag stannade upptäckte jag att det var en oljeliknande sörja på kedje-skyddet men sörjan som jag trodde var olja luktar ingenting men kommer inte ihåg hur olja luktar men det behövdes inte ens tvål för att få bort det från händerna vilket olja brukar behöva.
Idag åkte jag till skolan och de droppade bar 3-4 små droppar
så jag undrar vad det kan vara ingen vätska verkar ha minskats
och borde inte heller vara bensin då det inte luktar något.
kan det bara vara kondensvatten som blandats med skit, själ tycker jag det låter som lite mycket för att vara de tacksam för svar
PS !! kom inte på vad hemsidan hette som man har för att ladda upp bilder så det finns i mitt galleri
pumpKarlssoN^ skrev:Det är olja blandat med bensin (2-takts olja.. ) blandar du i tank eller med pump ?gilera04 skrev:Tjena! åkte en sväng i helgen och när jag stannade upptäckte jag att det var en oljeliknande sörja på kedje-skyddet men sörjan som jag trodde var olja luktar ingenting men kommer inte ihåg hur olja luktar men det behövdes inte ens tvål för att få bort det från händerna vilket olja brukar behöva.
kan det bara vara kondensvatten som blandats med skit, själ tycker jag det låter som lite mycket för att vara de tacksam för svar
PS !! kom inte på vad hemsidan hette som man har för att ladda upp bilder så det finns i mitt galleri
samma som på mingilera04 skrev:pumpKarlssoN^ skrev:Det är olja blandat med bensin (2-takts olja.. ) blandar du i tank eller med pump ?gilera04 skrev:Tjena! åkte en sväng i helgen och när jag stannade upptäckte jag att det var en oljeliknande sörja på kedje-skyddet men sörjan som jag trodde var olja luktar ingenting men kommer inte ihåg hur olja luktar men det behövdes inte ens tvål för att få bort det från händerna vilket olja brukar behöva.
a borde nog göra de har kört urpluggat ett tag så men vart köper man dewillemedDERBIN skrev:samma som på mingilera04 skrev:pumpKarlssoN^ skrev: Det är olja blandat med bensin (2-takts olja.. ) blandar du i tank eller med pump ?
ställ in pumpen och byt ner ngt i munstycke
köpa vad ?gilera04 skrev:a borde nog göra de har kört urpluggat ett tag så men vart köper man dewillemedDERBIN skrev:samma som på mingilera04 skrev: pump
willemedDERBIN skrev:köpa vad ?gilera04 skrev:a borde nog göra de har kört urpluggat ett tag så men vart köper man dewillemedDERBIN skrev: samma som på min
+1 !!!Born2Ride skrev:Skulle tro att det är kondensvatten från kröken, brukar oftas bli så när det är lite kallt ute och att man antingen låter den stå ute eller i ett kallt förråd/garage.
Kör du en längre sträcka så kommer allt försvinna men komma tillbaka lika fort också..
Inget du behöver bry dig om ifall det är kondensvatten.