SickRazer skrev:Från och med mitt inlägg så håller vi oss till Topicen! :/
Edit:
1. Team HER 4 Hyper
2. PoWeRKinG
3. ev.V1K
4. ev.Daveneos
5. Derbi_Senda93 + polare
6 Jacke15 + 10-18 grabbar
7 Born2Ride med vänner
8 Jesper178 + 2-5 Pöjkar Twisted Evil Cool
9 SickRazer + 2-5 ponkar (Jesper178 är en av dem)
10
Finns plats för bil/skåpbil, om det inte skulle finnas en plats så finns en stor parkering vid slutet av racesträckan..ktm_danielsson skrev:Om jag ev. kommer blir det skjuts för mig med, så hoppas det finns plats för minibussar/skåpbilarJacke15 skrev:Jag kommer nog bli körd in, så finns det plats för bil och på/av lämning med bil och så ??
du är en ful kärring på 30 + och sitter på internet och leker bråk ?..Skåningens-handelsbod skrev:Jag gör precis vad fan jag vill, och det kan du inte göra nåt åt.Eazy2k8 skrev:håll dig inomhus.Skåningens-handelsbod skrev: håll dig till sanningen.
kan du bara hålla käften nu? Jag har sagt mitt i saken och sprider inte mer OT, så håll käften framöver är du snäll.
Hon *Eazy2k8 skrev:men ge fan i skitsnack nu håller er till ämnet! alla har fattat att skåningen är helt körd i skallen.. ingen som behöver dumförklara han mer!
Han har sagt att han inte kommer (åhnej någon som har lite smör o låna till min care-kaka?) och att han gillar att åka till tyskland för att åka moped o äta korv typ, släpp det nu!
Okej, ja det lär ju inte vara så svårt att bara parkera skiten någon annan stans och ta fram den när det är dags för hemfärd. Inte säker på om jag kommer men klart man ska försöka!Eazy2k8 skrev:Finns plats för bil/skåpbil, om det inte skulle finnas en plats så finns en stor parkering vid slutet av racesträckan..ktm_danielsson skrev:Om jag ev. kommer blir det skjuts för mig med, så hoppas det finns plats för minibussar/skåpbilarJacke15 skrev:Jag kommer nog bli körd in, så finns det plats för bil och på/av lämning med bil och så ??
Fast det vore bäst om vi kunde få bort alla bilar från stället så mopederna får plats. enligt mina beräkningar så kommer vi vara en hel del!
sluta hacka på honom nu för i helvete. skaffa ett liv.Hejsan_Skaning skrev:Hörru ditt uppmärksamhetskåta gamla får, det var ingen som frågade efter dig heller.Skåningens-handelsbod skrev:
Då kan ni glömma mig.
duPoWeRKinG skrev:sluta hacka på honom nu för i helvete. skaffa ett liv.Hejsan_Skaning skrev:Hörru ditt uppmärksamhetskåta gamla får, det var ingen som frågade efter dig heller.Skåningens-handelsbod skrev:
Då kan ni glömma mig.
PS: jag hade gärna velat ha dit honom. så jag frågade efter honom.
PS #2: om du nu är 22 år som din profil visar så tycker jag att det är ett ovanligt löjligt beteende från en myndig person.
det var då, nu är nu.vongyllis skrev:duPoWeRKinG skrev:sluta hacka på honom nu för i helvete. skaffa ett liv.Hejsan_Skaning skrev: Hörru ditt uppmärksamhetskåta gamla får, det var ingen som frågade efter dig heller.
PS: jag hade gärna velat ha dit honom. så jag frågade efter honom.
PS #2: om du nu är 22 år som din profil visar så tycker jag att det är ett ovanligt löjligt beteende från en myndig person...
som du säger är "han" en hon och är runt 40 bast.
så det är hon som är omogen.
tro mig. hon var medlem på mnf för några årsedan
kan man hänga på?bluerider94 skrev:tråkigt!
Som jag skrivit tidigare får folk gärna hänga med oss som åker ifrån lysekil (vi kör via orust och tjörn) så om någon inte har kompisar som vill hänga med och inte vill köra själv eller om det är fler "gäng" som ska åka så kan vi ju åka tillsammans!
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.