För inte alls sånn lång tid sedan så skulle jag och en av mina kompisar byta ut hans elsystem (va helt åt helvette på ett ställe). Jag skulle även ha lite delar till min så vi beställa i samma runda om man säger så, i vilket fall så var det jag som gjorde ordern. Minns mycket väl och har kollat flera gånger på ordern, det stod ""kabelhärva"", och i beskrivningen står det ""KOMPLETT kabelstamm"".
Dedär va ren blajja märkte vi tillslut, för när vi hade fått sakerna och bestämmde oss för att koppla ihop skiten så fanns det ingen ""kontakt"" till baklampan...

Undrar då om någon kan ge oss någon lösning på detta! Tycker det är ganska så synd om kompisen iom att han pröjsat ca 400kr för nått som inte ens stämmer (det va inte komplett). Han har mailat rinab (där jag beställde), vet inte alls vad han skrev men vet att han inte fått svar.
Tycker det är ganska så illa av rinab att sätta ut beskrivninge på varan att det är --> ""Komplett kabelstam"" när det inte är det, eller har vi gjort något fel kanske?
Det jag tänkte på är att det stod ingen års modell när jag beställde och då borde det ju vara rätt till hans dt, även oxå att det är bara just den kontakten som är borta, resten av systemet ser precis likadant ut...
Känns riktigt konstigt, någon som vet vad vi ska göra angående det hära?