Black Box problem! :(

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
-Gurra-
Elmoped

Black Box problem! :(

Inlägg av -Gurra- »

köpte en TNT - Fartbegränsare för några dagar sen nu och idag hade jag tänkt att installera den. I instruktionen till fartbegränsaren står det att man typ ska koppla ihop den med blå vit kabel till cdi-unit. Men nu är det så att det finns två blå vita kablar VAD SKA JAG GÖRA :S Det är en yamaha slider 07 och vad händer om man tar del? TACKSAM för svar :)
Användarens profilbild
NorstedT
Elmoped

Inlägg av NorstedT »

Jag tog fel sladd först men det hände inget då, så då testade jag den andra och då funkade de. Men åk inte runt och slå av och på BB för då slutar det inte så bra.
-Gurra-
Elmoped

Inlägg av -Gurra- »

NorstedT skrev:Jag tog fel sladd först men det hände inget då, så då testade jag den andra och då funkade de. Men åk inte runt och slå av och på BB för då slutar det inte så bra.
Ok TACK, men vad händer om man slår av och på hela tiden då? :P
man kan väl andvända den då och då elr? :)
Användarens profilbild
NorstedT
Elmoped

Inlägg av NorstedT »

-Gurra- skrev:
NorstedT skrev:Jag tog fel sladd först men det hände inget då, så då testade jag den andra och då funkade de. Men åk inte runt och slå av och på BB för då slutar det inte så bra.
Ok TACK, men vad händer om man slår av och på hela tiden då? :P
man kan väl andvända den då och då elr? :)
För mig så gick en pack box i vevparti sönder. tog ett jävla tag att lista ut det :P men cdi boxen och lite annat kan gå sönder om man leker med BB.
Låst