till aerox
Då lossar du på variatorn och läser av dom, Står på vikterna om dom inte e helt slut. Annars väger du dom på en digital brevvåg...KarlssonStyLe skrev:a vet att det är så på original men jag vet inte om det är de på min så hur får man reda på det ?AnneWeckis skrev:GOOOOOOGLAR eller som du gjort här![]()
Yamaha
Aerox - 5.5 gram 15*12
Det står inget på dom så får väga men asso det finns väl olika storlekar på variatorn, så alla vikter passar inte vill inte veta vika vikter jag ska ha bara vilken storlek av 15x12,16x13,19x15,5 av alla dom !AnneWeckis skrev:Då lossar du på variatorn och läser av dom, Står på vikterna om dom inte e helt slut. Annars väger du dom på en digital brevvåg...KarlssonStyLe skrev:a vet att det är så på original men jag vet inte om det är de på min så hur får man reda på det ?AnneWeckis skrev:GOOOOOOGLAR eller som du gjort här![]()
Yamaha
Aerox - 5.5 gram 15*12
Setup????
Original är 15x12, precis som han skrev ovan.KarlssonStyLe skrev:Det står inget på dom så får väga men asso det finns väl olika storlekar på variatorn, så alla vikter passar inte vill inte veta vika vikter jag ska ha bara vilken storlek av 15x12,16x13,19x15,5 av alla dom !AnneWeckis skrev:Då lossar du på variatorn och läser av dom, Står på vikterna om dom inte e helt slut. Annars väger du dom på en digital brevvåg...KarlssonStyLe skrev: a vet att det är så på original men jag vet inte om det är de på min så hur får man reda på det ?
Setup????
Ingen aning xd
a men om jag inte har original så vill jag veta hur man kan ta reda på vad det är annars.2stroke skrev:Original är 15x12, precis som han skrev ovan.KarlssonStyLe skrev:Det står inget på dom så får väga men asso det finns väl olika storlekar på variatorn, så alla vikter passar inte vill inte veta vika vikter jag ska ha bara vilken storlek av 15x12,16x13,19x15,5 av alla dom !AnneWeckis skrev: Då lossar du på variatorn och läser av dom, Står på vikterna om dom inte e helt slut. Annars väger du dom på en digital brevvåg...
Setup????
Ingen aning xd