Min Rieju Spike RR Sport Edition 04 - EU moppe då...
Nu är det så att det finns smågrejer som måste fixas på den som t.ex lacka framstänkan, fixa hastighetsmätarvajern och småfix utseendemässig.
Men värdera den som att allting var fixat och att 21mm förgasaren satt på och allt det andra, för säljer jag den någon gång så blir det när allting är fixat.
Den är i mycket fint skick och fungerar mycket fint i motorn och går riktigt bra. har endast gått ca 750 problemfria mil. Den är trimmad med
ny cylinder, förgasare, insug och sportluftfilter. Servicen är gjord nyss och all el och lampor fungerar. Bromsbelägg och bromsolja och motorolja och tändstift är nyss bytt. Däcken är i bra skick och slang till bakdäcket byttes nyss också.
Har lagt ner väldigt mycket tid och pengar på den.
Vad jag har gjort med den:
STYLING:
- Vitlackade kåpor
- Vit TNT crossplatta
- HP SM framstänka
- Rött Hebo styre (Fatbar)
- Vita STR8 handtag med röda CNC ringar
- Vitt broms- och kopplingsgrepp
- Polerade fälgar
- Glanspolerad TNT Växelpedal
- Röd TNT Transmissionskåpa
- Röda TNT skjutspinnar
- Röd Stylepro Hollow kick
- Röda Stylpro kolv-ventilhattar
- Tun'r vit LED baklampa
- Vita och Röda LED lampor på fälgarna (hela fälgen lyser när man kör i mörker)
- TNT rödblinkande ventilhattar
- Vit undertail
- Kapade bakkåpor
- B*läpp borttagen
- Olika dekaler
- Målat i fabriksnamnen på däcken med vit däckpenna
- Andra röda styling detaljer
SETUP:
- Airsal 70cc Sport (ny)
- Dellorto 21mm Black Racing (ny)
- Barikit ostrypt insug (nytt)
- Rött Turbokit Homologated effektavgassystem
- 14-52 drevning
- Doppler Power 1 sportluftfilter (nytt)
Projekttråd för mer detaljerad info och bilder:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=20271
Massor med delar följer med som bl.a. 50cc original cylinderkit, Dellorto 12mm originalförgasare, original insug, luftburk, 12 och 13 framdrev, 48 bakdrev, förstärkt kedja, Strypt originalrör och ljuddämpare, originalstyre, vit original framlyktskåpa, blinkers, b*läpp med lampa, original dekaler, röda Koso handtag, kromad pakethållare, svart kick, svart drevkåpa, hemmagjort aluminium kedjeskydd m.m...
Registreringsskyllt, papper och manualer, handbok och allt annat pappersarbete som försäkring och annat finns.
Har säkert glömt något men det var det jag kom på nu
Glöm inte att värdera den som om inget var fel både utseendemässigt och motormässigt