Tjenaa!!!
Min polare har problem med sin moped och vi förstår inte vad det kan vara:( länkar en video så ni får se vad problemet är, allt som är bytt på den står på videons beskrivning!
Alltså läser folk inte på innan dom trimmar sin moppe? Ett under att delarna ni köper passar..
Munstycken?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Nästa gång lär han väll någon köpa ett kåpset eller dylikt till t.ex en aerox och undrar varför det inte passar på hans/hons boatian ?
Edit; inte bra att byta delar om ni inte ens är säkra på om dom passar eller inte.
Jag har en kompis som kan rätt så mycket, fast jag håller på och lär mig
Ok, förlåt för lite hårda ord Är väldigt vanligt att svaret brukar bli "Byt munstycke"
Iaf, om den har varit så sedan ni bytte röret, då borde det ju vara någon inställning? Vilket är det största ni har testat och vilket är original? Kan ju va möjligt att det fortfarande är alldeles för litet med tanke på att det faktiskt sitter ganska mycket trim på den..
okej:D! Det satt 70 i den orginal, det största är 140 tror jag det var. Men han låter likadant, men den hade exakt samma setup förut och då funka den sen helt plötsligt börja den hålla på så här. Glömde säga att den är väldigt segstartad, man får kicka runt 20-30 minuter innan den går igång.