Lägg in bilder här för TSR video 2011!!

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.
Användarens profilbild
zhindraz
Svårstartad skrothög

Inlägg av zhindraz »

Swampen skrev:
Swampen skrev:
SW3DEN skrev:kan nån ta bilden ur mitt galleri och skriva mitt namn på den med nån snygg text och lägga upp den :D
Jag kan kör ngt lätt :P
Bild
Nice :) vad är det för font du använder? :)
Användarens profilbild
Twitchii
StuntRider

Inlägg av Twitchii »

På den bilden körde jag med picnik.com, brukar dock använda PS men vill nt funka idag :(
Yamaha
Användarens profilbild
MartenRRX
Farsans gamla zündapp

Inlägg av MartenRRX »

MartenRRX skrev:Bild

Bild

Har inget namn på då jag inte har PS atm och det blir ju skämmigt med att fixa det i paint...:P
Finns det någon som orkar fixa namn åt mig?skulla va skit chyst!

Moppen är dock såld sedan någon vecka endå men jag hoppas att den får vara med i mitt namn endå då det är "min skapelse" och jag vill ge den en sista honör innan jag släpper den förgot för att misshandlas av andra oansvariga ägare:P
skulle som sagt vara jätte snällt om någon kunde fixa namn åt mig X)
Användarens profilbild
zhindraz
Svårstartad skrothög

Inlägg av zhindraz »

Swampen skrev:På den bilden körde jag med picnik.com, brukar dock använda PS men vill nt funka idag :(
ah okej :D
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

MartenRRX skrev:

Bild

Har inget namn på då jag inte har PS atm och det blir ju skämmigt med att fixa det i paint...:P

Moppen är dock såld sedan någon vecka endå men jag hoppas att den får vara med i mitt namn endå då det är "min skapelse" och jag vill ge den en sista honör innan jag släpper den förgot för att misshandlas av andra oansvariga ägare:P
Kan fixa något litet och cleant åt dig om du vill, är inget fan av brutala picnik redigeringar. Om ingen annan lagt upp före mig lär du se dom här imorgon!
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

MartenRRX skrev:

Bild

Om du inte tycker om det så säg bara till så gör jag en ny. :wink:

Bild
Användarens profilbild
haampish
Svårstartad skrothög

Inlägg av haampish »

tja!
hade redan postat en bild på min moppe men då använde jag mig av paint och tyckte denna va lite finare o undrar om du kan använda den ist? :D

Bild

langar en bild på smockes Derbi åxå , eftersom att han inte har tillgång till internet!

Bild
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

haampish skrev:tja!
hade redan postat en bild på min moppe men då använde jag mig av paint och tyckte denna va lite finare o undrar om du kan använda den ist? :D

Bild

langar en bild på smockes Derbi åxå , eftersom att han inte har tillgång till internet!

Bild
Ok, ska bli. :wink:
Användarens profilbild
Twitchii
StuntRider

Inlägg av Twitchii »

ktm_danielsson skrev:
MartenRRX skrev:

Bild

Kan fixa något litet och cleant åt dig om du vill, är inget fan av brutala picnik redigeringar. Om ingen annan lagt upp före mig lär du se dom här imorgon!
Som sakt brukar inte använda picknik men nu funkar inte CS5...
Yamaha
Användarens profilbild
MartenRRX
Farsans gamla zündapp

Inlägg av MartenRRX »

SickRazer skrev:
MartenRRX skrev:

Bild

Om du inte tycker om det så säg bara till så gör jag en ny. :wink:

Bild
Ser perfa ut, tack för hjälpen! :D
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Jag förlänger bidragsdatumet till nästa torsdag istället!
För det finns fortfarande många som jag vet är aktiva men som inte har bidragit med ett foto på sin moppe.

Nu har ni till 14 April på er att skicka in bilderna! 16-17 april kommer videon att vara plublicerad och klar! Jag måste nämligen ha tid att sammanställa och redigera hela videon. Det ska ju bli bra det här :wink:
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

SickRazer skrev:Jag förlänger bidragsdatumet till nästa torsdag istället!
För det finns fortfarande många som jag vet är aktiva men som inte har bidragit med ett foto på sin moppe.

Nu har ni till 14 April på er att skicka in bilderna! 16-17 april kommer videon att vara plublicerad och klar! Jag måste nämligen ha tid att sammanställa och redigera hela videon. Det ska ju bli bra det här :wink:
ska göra en bild ;)
teddyman
Elmoped

Inlägg av teddyman »

Bild
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

gjorde en så båda mopparna kommer med :D

annars slänger jag upp dom enskilt ifall det inte skulle gå med den med båda.

Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
friberg
Varnad

Inlägg av friberg »

är filmen klar?
*fult ord* mods
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

friberg skrev:är filmen klar?
men snälla....

citerar ts 6 inlägg upp:

Jag förlänger bidragsdatumet till nästa torsdag istället!

Nu har ni till 14 April på er att skicka in bilderna! 16-17 april kommer videon att vara plublicerad och klar! Jag måste nämligen ha tid att sammanställa och redigera hela videon. Det ska ju bli bra det här.
Användarens profilbild
YamahaFille
Svårstartad skrothög

Inlägg av YamahaFille »

gutt att du förlängde tiden, då hinner jag ta lite nyare bilder :wink:
Kmr om några dagar..
Bild
Bild
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Bara jag som tycker det är tråkigt att alla redigerar sönder sina bilder med massa picnik skit? Hoppades på att videon skulle hållas clean med enbart namn och möjligtvis modell då den förra var mycket överredigerat (dåligt dessutom..).
Så till alla som ska skicka in skippa "brutala" picnik redigeringar, försämrar helt klart standarden på videon i mitt eget tycke. Dra till med ert användarnamn, hörn på bilden blir bäst (det är moppen som är viktig inte massa limegrön eller knallrosa text). Ursäktar för OT //KTM
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

ktm_danielsson skrev:Bara jag som tycker det är tråkigt att alla redigerar sönder sina bilder med massa picnik skit? Hoppades på att videon skulle hållas clean med enbart namn och möjligtvis modell då den förra var mycket överredigerat (dåligt dessutom..).
Så till alla som ska skicka in skippa "brutala" picnik redigeringar, försämrar helt klart standarden på videon i mitt eget tycke. Dra till med ert användarnamn, hörn på bilden blir bäst (det är moppen som är viktig inte massa limegrön eller knallrosa text). Ursäktar för OT //KTM
förlåt då :oops:

men gjorde aeroxen rätt cleant med bara bilden och användarnamn ;) derbin hade jag på datan och gjordes inte för filmen ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

PoWeRKinG skrev:
ktm_danielsson skrev:Bara jag som tycker det är tråkigt att alla redigerar sönder sina bilder med massa picnik skit? Hoppades på att videon skulle hållas clean med enbart namn och möjligtvis modell då den förra var mycket överredigerat (dåligt dessutom..).
förlåt då :oops:

men gjorde aeroxen rätt cleant med bara bilden och användarnamn ;) derbin hade jag på datan och gjordes inte för filmen ;)
Menade inte så, utan menar att filmen i helhet bara blir massa redigerade bilder där mopparna nästan döljs :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
haampish
Svårstartad skrothög

Inlägg av haampish »

sorry då matte :( får ta en ny bild med nya delarna o göra den lite clean ist :)
DT50_Jonte
Elmoped
Kontakt:

när kommer filmen

Inlägg av DT50_Jonte »

det varm 8.e april för några dagar sen nu när kommer filmen ut egentligen? :D
kolla in mitt projekt: http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=24983

Team Factory Edition

kolla gärna Team Factorys sida på facebook :http://www.facebook.com/pages/Team-Fact ... 0493781065
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Re: när kommer filmen

DT50_Jonte skrev:det varm 8.e april för några dagar sen nu när kommer filmen ut egentligen? :D
Flyttad till 16 april ;)
Bild

Jag är odödlig
Thorseeeen
Elmoped

Inlägg av Thorseeeen »

Bild
Användarens profilbild
Chrilleman
Elmoped

Inlägg av Chrilleman »

vet inte hur många man får ha med per användare , men tog två stycken, hoppas båda åker med i eran film !

ktm_danielsson edit @ första bilden. dock är denna bild lite för omgjord kanske ? Jag vet inte, de avgör den som tar med bilden ?
Bild

Chrilleman edit. Denna är då oredigerad, dock bara lag till en nååågot mörkare ton i bakgrunden annars inget.

Bild

Tackar på förhand, det ska bli kul och se hur ni lägger upp allt :)
Bild
KTM <3.

KTM 250sx (2t) -96
KTM 125sx (2t) -06
Cpi Popcorn -02

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 450#299450 Kolla in 125an! (Projekt/bild/renoveringstråd.)
Användarens profilbild
Bergsten
Extra Varnad

Inlägg av Bergsten »

hade glatt kunnat bidra om mitt stått redo för en bild nu, kan inte påstå att den är redo för det... :oops:
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23515
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Haha är inte RRXen lite för gammal för att vara med ;) ? Fan va fin den var alltså :D
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Chrilleman
Elmoped

Inlägg av Chrilleman »

ktm_danielsson skrev:Haha är inte RRXen lite för gammal för att vara med ;) ? Fan va fin den var alltså :D
nejnej, nån gång måste ju va den första han ska få va med i en film :)
Bild
KTM <3.

KTM 250sx (2t) -96
KTM 125sx (2t) -06
Cpi Popcorn -02

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 450#299450 Kolla in 125an! (Projekt/bild/renoveringstråd.)
trevox
Svårstartad skrothög

Inlägg av trevox »

http://www.speedyshare.com/files/27924888/Maxxxxxxx.jpg

Jag får inte in bilden som den ska in men denna blir bra;P
Sen vet jag inte hur man får in namn men det behöver bara va ngt enkelt om ngn kan fixa:P
hanuni
Elmoped

Inlägg av hanuni »

Användarens profilbild
YamahaFille
Svårstartad skrothög

Inlägg av YamahaFille »

Bild

Funkade ju finfint med paint :)
Bild
Bild
Användarens profilbild
moppepojk26
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppepojk26 »

Bild
nån får gärna lägg till nån liten text :P typ moppepojk26 stunt viva:)
kör nu mera en mh furia sm som ska stunt kittas med tiden blev av med vivan genom bytet och slapp omreggen :)

gamlas vivaroxxen.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23893
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp

Inlägg av GileraIce04 »

Bild

Bytar ut min till denna :D

Om någon kunde tilläga ngn snygg effekt :D?

Tack! :D
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

trevox skrev:http://www.speedyshare.com/files/27924888/Maxxxxxxx.jpg

Jag får inte in bilden som den ska in men denna blir bra;P
Sen vet jag inte hur man får in namn men det behöver bara va ngt enkelt om ngn kan fixa:P
bara så att du vet så är bilden pytteliten. Så det kommer inte se så bra ut i videon då den kommer blir förstorad och kan se lite pixlig ut. Men om du vill ha den så spelar det ingen roll, ville bara varna dig i förväg.
Användarens profilbild
tylzor
Elmoped

Inlägg av tylzor »

Bild
By tylzzor at 2011-04-
Skriv svar