Tjenare, tänkte trimma min gilera smt och så tänkte jag köpa en följande black box http://www.twostroke.se/product.asp?product=7503
jag undrar om någon vet måtten på den boxen. tänkte gömma den i luftburken och jag vill veta om den får platts eller om den är förstor.
+1, polisen vet ändå vad blackbox är, och ifall dom ska kolla igenom mopeden om dom har misstanke om trimning hittar dom den garanterat. Det bästa sättet att klara sig undan polisen när man kör trimmat är att köra lagligt, följa hastigheterna någorlunda, och förstås vara trevlig när dom stannar en
ja men jag bor på landet och där åker det typ inga bilar så där kan man köra hur fort som hells utan att någon märker, men inne i sammhellet är det as många kontroller på sammaren, och man gör ju typ inte över 45 i sammhället. och om dom inte sett mig köra för fort så behöver dom ju inte misstänka mig för att den är trimmad.
gilera smt skrev:ja men jag bor på landet och där åker det typ inga bilar så där kan man köra hur fort som hells utan att någon märker, men inne i sammhellet är det as många kontroller på sammaren, och man gör ju typ inte över 45 i sammhället. och om dom inte sett mig köra för fort så behöver dom ju inte misstänka mig för att den är trimmad.
man hör rätt rejält om den är trimmad eller ej, även med balckbox man hör om en org moped kmr o varvar ut 6an och gör 45, sen kmr du med black boxoch varvar kanske 5-6k på 5an och håller samma fart
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
gilera smt skrev:man hör väll inte att den är trimmad när man kör under 45 på låga varvtal?
man hör ju att du kör på låga varvtal en vanlig snut hade inte brytt sig men risken finns att de tänker till lite grann
Edit: sedan låter en trimmad moppe annorlunda, den låter piggare samt grövre oftast
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd