Inatt blevmin cross stulen från mitt garage jag har endast haft den i 6 dagar! Det är en yamaha yz250f 2007a blåvita plastdelar inga dekaler förutom en som det står yamaha med vitt på främre kåpan. Har ramnr och den är stöldanmäld.
Bor Haninge så håll utkik den som leder mig till crossen om den vet var den är eller vem som har den eller bara sätt den någonstans så gäller hittelönen. Vadsomhälst är otroligt tacksam för all hjälp har betalat den helt själv.. Men ring eller maila mig om du har någon info SNÄLLA.
tråkigt när sånt här händer hur kan folk som snor saker leva med sig själva? hoppas att du hittar den bor inte så nära men skulle jag se den så kan jag ringa dig
ska hålla ögon och öron öppna ! men kolla på alla köp och sälj sidor ifall den skulle komma ut där tex blocket/tradera mm
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Fan vad synd
Hatar såna (ursäkta) men bögar!
Ända som hänt mig är att jag parkera i ett "*fult ord*" område och när jag kom tbx så hade något snott bensin slangen tror jag det var med ett litet filter på så då låg all bensin smörd på motorn och på marken :/
faan va trååkigt om du bara har haft den i en knappa väcka...
tur att du har ram nummer men tråkigt då sont här händer..
Hadde du den ute eller i ett garage?
och när var den stulen? Natten
Angelofhevn skrev:faan va trååkigt om du bara har haft den i en knappa väcka...
tur att du har ram nummer men tråkigt då sont här händer..
Hadde du den ute eller i ett garage?
och när var den stulen? Natten
"Inatt blevmin cross stulen från mitt garage"
Läs så står det.
Riktigt synd
"Live Hard, Die Young And Leave A Beautiful Corpse"
Nej det var mellan klockan 12 och 3 på natten Vet jag var i brandbergen och leta imorse. Sitter också och spejar på varända jävla sida. Men men uppskattar all hjälp så sjuuuukt mycket ! Fan man blir sur på riktigt när något som detta händer en.
bluerider94 skrev:tråkigt! ingen skum person som gått förbi när du ställt in den i garaget eller nåt?
btw, den kedjan är för spänd, det gör sönder lagret innanför framdrevet..
Jo det är ju just det. Första dagen jag hade den när jag hämtat den och skulle ställa in den i garaget så stog de två turkar och rökte brevid somjaginte kände igen och dom bara glodde. Dom hade massa blommor så tänkte att dom skulle gå och sälja men dom gjorde aldrig det och det var flera som såg dom men dom sålde inga blommor