Jag undrar om man kan göra något åt dom "oseriösa" annonserna som kommer upp här på TSR?
Med tanke på att jag la in en annons igår som var med på första sidan, men nu när det har kommit nya oseriösa annonser så försvann min annons från första sidan.
daveneos skrev:Tycker att admins måste godkänna varje annons, eller tsr-crew, så händer inte sånt här
Det kan vara bra men om det kommer många annonser blir det mycket jobb. Men det kommer inte så många annonser plus att dom är några, så det skulle kunna funka.
rozander skrev:Det har du f*n rätt i, om man lägger upp moppen så är den borta för någon annonserar om en kapsyl eller liknade som de köpt för 1år sen..
rozander skrev:Det har du f*n rätt i, om man lägger upp moppen så är den borta för någon annonserar om en kapsyl eller liknade som de köpt för 1år sen..
Fast ingen har ju lagt ut att dom säljer en kapsyl, eller något i närheten av det, tycker dock inte iphone annonserna som säkert är lurendrejeri hör hemma här, men om man säljer en hastighetsmätare, eller dylikt, klart man ska få sälja det lika väl som när ni ska sälja era mopeder, right?
Fast ingen har ju lagt ut att dom säljer en kapsyl, eller något i närheten av det, tycker dock inte iphone annonserna som säkert är lurendrejeri hör hemma här, men om man säljer en hastighetsmätare, eller dylikt, klart man ska få sälja det lika väl som när ni ska sälja era mopeder, right?
Klart man ska få annonsera om moppe delar och liknande.
Skrev så för att folk slänger upp skit saker på ett moppe forum..
daveneos skrev:Tycker att admins måste godkänna varje annons, eller tsr-crew, så händer inte sånt här
Edit; kanske skulle bli för mycket jobb, men ganska bra skulle de va
om Crew får godkänna lär det nog inte bli brutalt med jobb.
nix, tror jag vill skulle klara av.
Ja man behöver ju inte godkänna alla så fort dom skickats in, men man kan ju typ försöka få dom godkända/icke godkända inom 24h. Eftersom vi är ett par i Crew + moderatorerna så lär det inte vara några problem att "hinna" icke godkänna/godkänna sisådär 1-5per dag (om ens det).