Hur menar du nu ? Är ju varken olagligt att göra covers eller att svårt att lägga upp sin låt på spotify. Man behöver inte ens vara signerad. Sen om hon tjänar något på det är en annan 5a. Då måste hon isf ha någon deal med AC/DC
antis skrev:Hur menar du nu ? Är ju varken olagligt att göra covers eller att svårt att lägga upp sin låt på spotify. Man behöver inte ens vara signerad. Sen om hon tjänar något på det är en annan 5a. Då måste hon isf ha någon deal med AC/DC
aa å jag har svårt att tro att hon har det och hon har släppt skivor också
Jag är ingen expert på hur det där går till. Men om hon nu säljer sina covers (som förövrigt inte ens går att beskriva i ord hur dåligt det var) så finns det nog någon liten deal någonstans. Tror inte att muta ett skivbolag har något med det o göra. Sen förstår jag inte vitsen med det.
ktm_danielsson skrev:hahaha, bara jag som enbart tänker på Southpark avsnittet när dom driver med "Wing" och allt därtill Trodde fan inte hon fanns irl..
ktm_danielsson skrev:hahaha, bara jag som enbart tänker på Southpark avsnittet när dom driver med "Wing" och allt därtill Trodde fan inte hon fanns irl..
hahahah tänkte exakt samma sak ^^
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
dom dära asiaterna tycker ju typ hon e bra, tror inte att det e mycket mutor inblandade bara tillräckligt stor andel av den miljard kineser som finns har dålig musiksmak (väldigt dålig)
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten