ja, om det är redigt fullt med bås.Ztraand skrev:Mmh men de va inte blött det va dock lite fliser och o skit. Men inget allvarligt, har rengjort den nu. Kan bensinfiltret påverka?
tror jag inte, den har fått bra med kärlek ;)Rieju_simon skrev:Tror bara moppen behöver lite kärlek <3
Hur menar du? asso ja har renat/tvättat luftfiltret. Asso den går ju jätte bra ibland, sen lite då och då så vill den typ dö?willemedDERBIN skrev:låt oss säga såhär då
starta den
sen tar du av luftfiltret med en lite gaspådrag
samma problem ?
Ja de säger jag också, vaaaaaaaa+?willemedDERBIN skrev:VHA ! XD ??gilera04 skrev:det kan i värsta fall vara kolvpackningen som spökar
Alltså, ut och skruva liksom... Finns inte så mycket mer att göra. Troligen bränslerelaterat, annars har du något megaglapp i tändningen men det är sällsynt. Kan vara så att det är fukt i tändhatten också.Ztraand skrev:Finns det inge mer de kan vara fel på? För vill lixom inte ta ut den o åka och sen inte kunna komma hem.. ^^,
Tack att du svarar (L) Hur kollar ja så att vacuumkranen fungerar? Kan det va bränslefiltret? Kan det va membranet? Läste på insuget, står EBOxxx. MEn jag har ju D50B0, alltså har förra ägaren pillat. Har insuget med det att göra?bensinskalle skrev:Ja de säger jag också, vaaaaaaaa+?willemedDERBIN skrev:VHA ! XD ??gilera04 skrev:det kan i värsta fall vara kolvpackningen som spökar :(
Alltså, ut och skruva liksom... Finns inte så mycket mer att göra. Troligen bränslerelaterat, annars har du något megaglapp i tändningen men det är sällsynt. Kan vara så att det är fukt i tändhatten också.Ztraand skrev:Finns det inge mer de kan vara fel på? För vill lixom inte ta ut den o åka och sen inte kunna komma hem.. ^^,
Kolla så det rinner fram bensin ordentligt, kolla flottören så den fungerar, kolla så vacuumkranen funkar osv.
Haha, Fel tråd därbensinskalle skrev:Ja de säger jag också, vaaaaaaaa+?willemedDERBIN skrev:VHA ! XD ??gilera04 skrev:det kan i värsta fall vara kolvpackningen som spökar
Kolla så det rinner fram bensin ordentligt, kolla flottören så den fungerar, kolla så vacuumkranen funkar osv.
Gilera ...du gjorde min sjukda dag komplettgilera04 skrev:Haha, Fel tråd därbensinskalle skrev:Ja de säger jag också, vaaaaaaaa+?willemedDERBIN skrev: VHA ! XD ??
Kolla så det rinner fram bensin ordentligt, kolla flottören så den fungerar, kolla så vacuumkranen funkar osv.och kolvringen ska det ju stå