Som sagt ställ inte av den, det är det dummaste du kan göra. försäkringen gäller inte för dig men om du krashar med någon annan så betalat försäkrings bolaget det men du får stå för ditt eget vilket inte är så mycket.DiNozzan skrev:ta bort den och kör ifrån polisen?Det hade jag gjort
sen om man är lika snål som jag så avställer man den så slipper man betala försäkringar och skit
För du har väl ändån inte tänkt att köra på en bil?
Och om jag inte minns fel så gäller inte försäkringen om man har trimmat?
Kan ju även vara så att om moppen är trimmad och du kör på en bil så måste polisen göra en utredning om att moppen är trimmad
(Rätta mig om jag har fel)
har han trimmat moppen så gäller iaf inte försäkringen.NRGmarcus skrev:Som sagt ställ inte av den, det är det dummaste du kan göra. försäkringen gäller inte för dig men om du krashar med någon annan så betalat försäkrings bolaget det men du får stå för ditt eget vilket inte är så mycket.DiNozzan skrev:ta bort den och kör ifrån polisen?Det hade jag gjort
sen om man är lika snål som jag så avställer man den så slipper man betala försäkringar och skit
För du har väl ändån inte tänkt att köra på en bil?
Och om jag inte minns fel så gäller inte försäkringen om man har trimmat?
Kan ju även vara så att om moppen är trimmad och du kör på en bil så måste polisen göra en utredning om att moppen är trimmad
(Rätta mig om jag har fel)