Original är det 2%, lite trimmad typ effektrör 2,5% och sen 3% och uppåt om den är mer trimmad. Eftersom han inte skrev setupen eller vad han hade gjort antog jag att den var lite trimmad eftersom den låter trimmad, därav 2,5%
Derbi_senda93 skrev:Original är det 2%, lite trimmad typ effektrör 2,5% och sen 3% och uppåt om den är mer trimmad. Eftersom han inte skrev setupen eller vad han hade gjort antog jag att den var lite trimmad eftersom den låter trimmad, därav 2,5%
Derbi_senda93 skrev:Original är det 2%, lite trimmad typ effektrör 2,5% och sen 3% och uppåt om den är mer trimmad. Eftersom han inte skrev setupen eller vad han hade gjort antog jag att den var lite trimmad eftersom den låter trimmad, därav 2,5%
Det är ny cylinder, kolv osv. så det är nog bättre att vara på den säkra sidan (Första gången jag bytte så...) Annars kör jag på 2,5%.