Tja. Jag tänkte trycka på ett sportluftfilter på min Gilera SMT som är trimmad med ett Hebo - Avgassystem (Perf. Bufanda). jag är inte helt säker men jag har antingen strl 90 eller 92 på munstycket, behöver jag byta upp lite till eller räcker det som det är? Munstycket som satt på när jag köpte den var strl 70.
Mrriko skrev:Tja. Jag tänkte trycka på ett sportluftfilter på min Gilera SMT som är trimmad med ett Hebo - Avgassystem (Perf. Bufanda). jag är inte helt säker men jag har antingen strl 90 eller 92 på munstycket, behöver jag byta upp lite till eller räcker det som det är? Munstycket som satt på när jag köpte den var strl 70.
Tack så länge!
Du kan ju alltid testa men jag tycker det låter ganska högt!
Mrriko skrev:Tja. Jag tänkte trycka på ett sportluftfilter på min Gilera SMT som är trimmad med ett Hebo - Avgassystem (Perf. Bufanda). jag är inte helt säker men jag har antingen strl 90 eller 92 på munstycket, behöver jag byta upp lite till eller räcker det som det är? Munstycket som satt på när jag köpte den var strl 70.
Tack så länge!
Menar du att jag ska testa som det är nu ?
Jo jag vet, men tändstiftet fick inte rätt färg med någon av dom lägre storlekarna
Tack så länge!
Menar du att jag ska testa som det är nu ?
Jo jag vet, men tändstiftet fick inte rätt färg med någon av dom lägre storlekarna