Ska ta bort denna, vad ger det för effekt

Tack!
När jag gjorde det på min viva fick jag ingen märkbar effekt ökning :/GileraIce04 skrev:http://img848.imageshack.us/i/nicebajs013.jpg/
Ska ta bort denna, vad ger det för effekt?
Tack!
det är bara de att jag inte får köpa ett effekt rör... -_- men märker man att det ger bätre axxkevinspeedfight skrev:det är sant, kör på ett nytt rör. Blindtarmen ger inte så mkt i fartökning men när jag tog bort den på min speedfight så märkte jag att axxen vart mkt bättrefredde802 skrev:köp ett effekt rör istället så har du kvar orginal röret i framtiden om du ska sälja moppen
Jo jag tänker deSpeedfighter nr 1 skrev:Som en annan hade skrivit också så märkte jag skillnad på min speedfight 2, men va fan såga av den och se vad som händer, du kommer ju inte dö för det
Zx-röret levereras ju med en strypning, sen säger du att du vill köpa det för att det blir styling på moppen?
Har redan försökt men hon e fan inte dum ...
haha de var rätt smart tänkt!dennis142 skrev:Istället för att kapa brt blindtarmen helt så kapa först bort den och svetsa dit en bricka utan hål/plåtbit som passar i blindtarmen och svetsa tillbaka den då syns det inte