Tack på förhand!

tjena, Jasså? så ska jag köpa sport fjädar istället? :/yamaha2pwn skrev:kan de vara så att det är för hårda fjädrar så den inte orkar gå ut och greppa;) du sprayade inte med typ 5-56 när du plockade bort kopplings klockan? då kan den slira
Jaop ungefär som du säger.... Mina org är krokiga som f... Fick ta i lite för att de skulle lossa ;pyamaha2pwn skrev:men om du håller fullgas, känns det som han vill gå iväg då eller? och pålägre varv så står han bara still? om du sätter tillbaka org fjädrar och problemet försvinner så kan du prova med lättare fjäder
Eh.. Har dragen plugg, ingen v-ring och *Locken*(Vet inte vad de heter 2st) I Variatorn är borta, strypningen i LuftFiltret är också borta.. ja tror de var alltyamaha2pwn skrev:hur ser resten av din setup ut då? om du har orginal så kan de vara så att den inte orkar trycka ut helt ju, men du kan ju låna nån polares fjädrar och se hur de går
tja har ju ingen erfarenhet om vilka fjädrar som behövs men prova du ett par lite lättareGileraIce04 skrev:Eh.. Har dragen plugg, ingen v-ring och *Locken*(Vet inte vad de heter 2st) I Variatorn är borta, strypningen i LuftFiltret är också borta.. ja tror de var alltyamaha2pwn skrev:hur ser resten av din setup ut då? om du har orginal så kan de vara så att den inte orkar trycka ut helt ju, men du kan ju låna nån polares fjädrar och se hur de går
Jo tack, Det ska jagyamaha2pwn skrev:tja har ju ingen erfarenhet om vilka fjädrar som behövs men prova du ett par lite lättareGileraIce04 skrev:Eh.. Har dragen plugg, ingen v-ring och *Locken*(Vet inte vad de heter 2st) I Variatorn är borta, strypningen i LuftFiltret är också borta.. ja tror de var alltyamaha2pwn skrev:hur ser resten av din setup ut då? om du har orginal så kan de vara så att den inte orkar trycka ut helt ju, men du kan ju låna nån polares fjädrar och se hur de går
jasså? Okejspeedfajt skrev:Det du tog ut var start drevet och det ska mycket väl sitta sådär löst, problemet är troligen "locken" du tagit bort eller kopplingsfjädrarna är felmonterade.
Okej, Han killen som hade moppen inann hade 70cc och massa annat trimm... Nu när jag tittade igår så var det 8G V-Vikter ... den hade rätt så bra axx men när man kom upp i 25km/h Så varvade den jätte mycket och går trögare... (Man kan säga att hela moppen hoppar för den skarkar så mycket...)VeilSide1337 skrev:jag tror helt enkelt att du har för lätta vikter och för hårda kopplingsfjädrar, prova att sätta på mjukare fjädrar och tyngre vikter
aha ska jag bytta tillbacka till 8G igenerkan94 skrev:Det där är för att du har alldeles för lätta vikter! Sätt i tyngre, varför bytte du vikter från första början?
okej, för jag har just nu 6,5Gerkan94 skrev:Ja, byt tillbakaeller testa några som inte är så lätta, typ 7,5