jag har då en peugeot vivacity -02
de som är konstigt med den . för en månadsen så kunde jag gasa med den problem fritt .
sen bytte en kompis pappa kolv , kolvringar . och plugga ur röret .
efter de låter den som fan . smäller om f*n . gasar man också så kan den varva as mycket .
har testatbyta munstycke det är samma . luftfilter , en ny rem tändstift . tändkabel .
förgasaren har jag badat 100 gånger i bensin men samma skit endå
kollar man på tändstiftet så har de ingen färg typ
cdiboxen är bytt samma fel . ja munstyckena är rätt och sånt men fattar inte vad som är felet . och den smäller i avgasröret ja . den varvar upp som fan sen smäller
avgas smällar orsakas oftast av obränd bensin som förbränns i avgasröret. ofta ser man det på trimmade v8or när de släpper gasen så åker bensinen igenom cyllindrarna. kan vara så att munstycket är för stort, men då skulle den dränka sig. men iaf för mkt bensin till för lite luft gör att bensinen bara brinner och inte exploderar i cylindern,sedan när bensinen kommer till avgasröret finns det plötsligt luft och bensinen kan explodera.
det kanske är reedventilen som inte tätar heller. då suger motorn i sig bensin även när trottlen är stängd. och då blir det för mkt bensin till varvet på motorn och bensinen baara åker rätt igenom. så du kan ju ta och kolla så reed ventilen ser hel ut och inte har sprickor osv
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd