Jag skriver inte under på det men ja, de kan låta mig vara ifred framöver.PoWeRKinG skrev:tar tillbaka allt gott jag sagt om mnf. nu har dom fan bevisat vilka svin dom är. mina projekt ska ner därifrån och ska aldrig ha något att göra med skiten.
att jag får skit för att jag är medlem på tsr och gillar (gillade) båda forumen och vill kolla på roliga projekt. det ä bara banslig stil om ni frågar mig.
sen när moderatorer skriver "hahaha, det var väldigt roliga konspirationsteorier, och skåningen är ju lika skullfucked som vanligt" är ju totalt respektlöst.
dock är inte jag lika barnslig som en hel del mnf:are är och kommer inte totalspamma mnf med skit.
kommer aldrig visa mig där igen. må dom brinna i helvetet.
såklart dom på skrattar åt tsr..daveneos skrev:Dom sitter ju och skrattar åt oss, när du sitter och bumpar massa trådar om att du ogillar en grupp ungdomar på internet som delar samma intresse som du.
jag låter dem skratta, det är vi som skrattar sistdaveneos skrev:Vaffan jag fattar ingenting.
Mnf är det = moppeforum.net?
Och sen finns det moppenet.nu..
Är det moppeforum.net eller moppenet.nu som typ tjafsar?
Wtf haha, tsr sökte jag mej till först, sen såg jag moppeforum.net.
Nu såg jag moppenet.nu för första gången, blandar ihop moppeforum.net med moppenet.nu o.0
Fattar inte vad du håller på med Skåningens... Att känna sånt hat mot en grupp med ungdomar när man är i 30 års åldern, det kallar inte jag speciellt moget :/
Vem bryr sig om vilket forum som funnits längst, orka att du sitter och skriver massa inlägg om ditt hat mot Mnf i varannan tråd, skärp dej!
Dom sitter ju och skrattar åt oss, när du sitter och bumpar massa trådar om att du ogillar en grupp ungdomar på internet som delar samma intresse som du.
Jag kommer aldrig lämna tsr iaf!
men var tyst! du är så jävla misslyckadSkåningens-handelsbod skrev:jag låter dem skratta, det är vi som skrattar sistdaveneos skrev:Vaffan jag fattar ingenting.
Nu såg jag moppenet.nu för första gången, blandar ihop moppeforum.net med moppenet.nu o.0
Fattar inte vad du håller på med Skåningens... Att känna sånt hat mot en grupp med ungdomar när man är i 30 års åldern, det kallar inte jag speciellt moget :/
Vem bryr sig om vilket forum som funnits längst, orka att du sitter och skriver massa inlägg om ditt hat mot Mnf i varannan tråd, skärp dej!
Dom sitter ju och skrattar åt oss, när du sitter och bumpar massa trådar om att du ogillar en grupp ungdomar på internet som delar samma intresse som du.
nej då, har lite andra planer bara, jag skall skratta dem i ansiktet.erik_94 skrev:men var tyst! du är så jävla misslyckadSkåningens-handelsbod skrev:jag låter dem skratta, det är vi som skrattar sistdaveneos skrev:Vaffan jag fattar ingenting.
du skämmer ut dig själv gummanSkåningens-handelsbod skrev:nej då, har lite andra planer bara, jag skall skratta dem i ansiktet.erik_94 skrev:men var tyst! du är så jävla misslyckadSkåningens-handelsbod skrev: jag låter dem skratta, det är vi som skrattar sist
Läs mitt svar ovanerik_94 skrev:du skämmer ut dig själv gummanSkåningens-handelsbod skrev:nej då, har lite andra planer bara, jag skall skratta dem i ansiktet.erik_94 skrev: men var tyst! du är så jävla misslyckad
Du har inget att säga mig.aerox-sami skrev:1: TSR upplevs som en storebror man är rädd för.
skit snack!
"Sen när blev TSR en storebror? MNF har startas om en gång, och vi har kommit om TSR sen länge.
MNF var först, och kommer därav alltid vara "fadergestalten" till TSR och moppeforum.net"
sug på den
nej, men i detta fall så är ju du ganska tacksam att hänga ut som riksmongo nummer 1! du är ju fan bakom flötetSkåningens-handelsbod skrev:Läs mitt svar ovanerik_94 skrev:du skämmer ut dig själv gummanSkåningens-handelsbod skrev: nej då, har lite andra planer bara, jag skall skratta dem i ansiktet.
Så kanske du förstår trådens syfte?
man använder inte en enskild medlem för att försöka skjuta hål på ett annat forum
Du skriver ot i varje tråd att du hatar mnf, palla..Skåningens-handelsbod skrev:Du har inget att säga mig.aerox-sami skrev:1: TSR upplevs som en storebror man är rädd för.
skit snack!
"Sen när blev TSR en storebror? MNF har startas om en gång, och vi har kommit om TSR sen länge.
MNF var först, och kommer därav alltid vara "fadergestalten" till TSR och moppeforum.net"
sug på den
pinsam du är..Skåningens-handelsbod skrev:Du har inget att säga mig.aerox-sami skrev:1: TSR upplevs som en storebror man är rädd för.
skit snack!
sug på den
Keep your opion for yourself, jag säger inte vad jag tycker om dig öppet.aerox_killen95 skrev:
Skåningen du är enligt mig och antagligen många andra en medelålders kärring som sitter och gnatar om sin rivalitet på ett mopedforum och allmänt skämmer ut dig med dessa trådar.
Men jag säger vad jag tycker om dig öppet.Skåningens-handelsbod skrev:Keep your opion for yourself, jag säger inte vad jag tycker om dig öppet.aerox_killen95 skrev:
Skåningen du är enligt mig och antagligen många andra en medelålders kärring som sitter och gnatar om sin rivalitet på ett mopedforum och allmänt skämmer ut dig med dessa trådar.
Lägg ner bara, ditt beteende är bara löjligt.Skåningens-handelsbod skrev:Keep your opion for yourself, jag säger inte vad jag tycker om dig öppet.aerox_killen95 skrev: