ZX skrev:Du drar en jävligt hög blöt mök och får en brunfläck bak på dina vita byxor:)
Vad gör du?
Försöker dälja den med att dra ner tröjjan så långt som det går ofc xD
Ehh, du kör med din moppe och efter dig har du en polis och sen så råkar du tappa greppet på styret och for rakt in i ett träd, och polisen hoppar ut och du ser att hon ser ut sähär:
Vad gör du? Stannar du, eller drar du?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ZX skrev:Du drar en jävligt hög blöt mök och får en brunfläck bak på dina vita byxor:)
Vad gör du?
Ehh, du kör med din moppe och efter dig har du en polis och sen så råkar du tappa greppet på styret och for rakt in i ett träd, och polisen hoppar ut och du ser att hon ser ut sähär:
Frågar om hon vill åka en sväng
Vad gör du om det är en kille med såna kläder som förra bilen?
Vad gör du?
sparkar honom på kulorna och drar
vad gör du om du börjar helt ny skola och klass såklart och din lärare är grymt snygg och raggar på dig framför klassen?
RacingTobbe skrev:
sparkar honom på kulorna och drar
vad gör du om du börjar helt ny skola och klass såklart och din lärare är grymt snygg och raggar på dig framför klassen?
Tar henne helt enkelt + man får MVG och man är grym i sängen
det börjar en ny båål het tjej i din klass och det verkar som hon stöter på dig och ber dig hänga med till köpcentret en dag, väl på köp centret sådrar hon med dig in i ett prov bås och börjar prova bh (vi snackar dubbel D nu pöjkaree) och du står och glor satans förvånad, då säger hon att hon alltid velat ha en bög kompis, precis som du
edit: dina polare råkar precis gå förbi och höra detta ^^
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Din trimmade moppe har skurit mitt och du ramlade av och bröt båda benen och armarna mitt ute i ingenstans och du har ingen telefon
och då kommer en polis som stannar och när polisen har gått ut ur bilen är
det en naken tjockis som har på sig en STOR jävla strap-on dildo.
Din trimmade moppe har skurit mitt och du ramlade av och bröt båda benen och armarna mitt ute i ingenstans och du har ingen telefon
och då kommer en polis som stannar och när polisen har gått ut ur bilen är
det en naken tjockis som har på sig en STOR jävla strap-on dildo.
Vad gör du?
Jag skulle vänta tills det började regna och efter det skulle jag dränka mig i en vatten pöll
spelar död alternativt pekar mot bruden som åkte därbak^^
du ska sälja en gammal diesel motor du har haft i din sönder körda a traktor, det kmr en skåning och kollar på den då du säger att den är nyrenoverad på verkstad fast egentligen saknas det komp helt i 2 cyllindrar och har lite halvdant komp i resten, men motorn står på en lastpall i ladan så han kan ju inte provköra den.
Iaf så köper han den och allt verkar frid och fröjd, tills han en dag väntar på dig när du kmr hem ifrån plugget medhela sin halvdanska släkt, vad gör du?
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Ni har avslappning på gympan och du ligger på rygg och får bånge och eftersom du har mjukisbyxor syns det ganska rejält och alla i klassen börjar skratta och du fattar ingenting eftersom du inte märkt det själv (PS. hände en i min klass )
yamaha2pwn skrev:spelar död alternativt pekar mot bruden som åkte därbak^^
du ska sälja en gammal diesel motor du har haft i din sönder körda a traktor, det kmr en skåning och kollar på den då du säger att den är nyrenoverad på verkstad fast egentligen saknas det komp helt i 2 cyllindrar och har lite halvdant komp i resten, men motorn står på en lastpall i ladan så han kan ju inte provköra den.
Iaf så köper han den och allt verkar frid och fröjd, tills han en dag väntar på dig när du kmr hem ifrån plugget medhela sin halvdanska släkt, vad gör du?
Säger att skåne tillhör danmark och kastar grus på dom
Du blir kidnappad och avsläppt i skåne . vad gör du ?
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.
men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning
MinikeV skrev:Säger: Me don't speak chineese och kutar
Ni har avslappning på gympan och du ligger på rygg och får bånge och eftersom du har mjukisbyxor syns det ganska rejält och alla i klassen börjar skratta och du fattar ingenting eftersom du inte märkt det själv (PS. hände en i min klass )
haha synd om honom, jag hade satt handen i fickan stoppat *fult ord* mellan benen och sedan tagit ut en penna ur fickan och sagt: haha lurade
(vad gjorde han?)
yamaha2pwn skrev:spelar död alternativt pekar mot bruden som åkte därbak^^
Säger att skåne tillhör danmark och kastar grus på dom
Du blir kidnappad och avsläppt i skåne . vad gör du ?
ZX skrev:Snor bilen han satte motorn i och kör hem och bränner den en bit från mitt hus (så det inte blir så jobbigt att gå hem^^)
Du står i garaget och smygknullar luftfiltret på moppen med ner dragna byxor och alla dina kompisar gör en stormrush in i garaget vad gör du?
För det första hade de inte fått plats i mitt garage
Men jag hade sagt: Någon som vill hjälpa att rensa filtret? elr: Jag tvättar bara *fult ord* efter gruppsexet jag hade med alla era mammor
Vad gör du när du får stånd i duschen på gympan? Jag hatar när det händer (skämt)
du är hemma hos din nya tjej. på vägen dit råkade du trampa i en hundlort men märkte inget. nu finns det en stor brun kletig fläck på tjejens morsas vita hallmatta som enkelt kan härledas till dina osande sneakers. vad gör du?
du ska precis börja hångla med en tjej som du VERKLIGEN gillar och precis när ni ska börja nyser du henne i ansiktet, vad gör du?
Säger lite småförvånad "Gillade du inte det?, nä alla är vi olika"
Du är osäker om du ska tanka mopeden när du står precis utanför macken och bestämmer dig för att kolla genom att stoppa ner k*ken i hålet och mäta, så fastnar den och butikschefen kommer ut och frågar "vad i h*lvete sysslar du med?"
Vad gör du då?
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
du ska precis börja hångla med en tjej som du VERKLIGEN gillar och precis när ni ska börja nyser du henne i ansiktet, vad gör du?
Du är osäker om du ska tanka mopeden när du står precis utanför macken och bestämmer dig för att kolla genom att stoppa ner k*ken i hålet och mäta, så fastnar den och butikschefen kommer ut och frågar "vad i h*lvete sysslar du med?"
Vad gör du då?
säger: mäter, va fan ser det ut som!??
Hebbex skrev:
2stroke4ever skrev:vänder på mattan
Säger prosit och fortsätter (Men inte om det kom mycket snor på henne)
Vad skulle du göra om du stod på ett bord för att fixa TV:n i klassrummet och så kom en polare och drog ner dina byxor, vad skulle du göra?
sätta fast tv:n snabb som fan och slå på polaren en käftsmäll så ingen gör om det..
du sitter bredvid en rååå het brud på bussen och du börjar helt plötsligt blöda näsblod. Saken är den att du blödde ner hennes vita byxor precis mellan benen. vad gör du?
Vad gör du då?
säger: mäter, va fan ser det ut som!??
Hebbex skrev:
2stroke4ever skrev:vänder på mattan
Säger prosit och fortsätter (Men inte om det kom mycket snor på henne)
Vad skulle du göra om du stod på ett bord för att fixa TV:n i klassrummet och så kom en polare och drog ner dina byxor, vad skulle du göra?
sätta fast tv:n snabb som fan och slå på polaren en käftsmäll så ingen gör om det..
du sitter bredvid en rååå het brud på bussen och du börjar helt plötsligt blöda näsblod. Saken är den att du blödde ner hennes vita byxor precis mellan benen. vad gör du?
Har du hört talas om binda mens kärring Eller juste tjejen var het erbjuder mej att följa hon hem och tvätta bort det
Du skriver ett sms med frågan *Skulle vi ha sex ikv elr?* Som är tänkt till din tjej fast du skickar fel till din mamma
Manchester United till I die!
CocaCola gud gåva till folket inte för att jag är troende men.......
lindgren2 skrev:Om båda vi är hemma springer jag fort som fan ner till morsans mobil och raderar meddelandet.
Vad gör du om du blir as packad på en fest och sedan på morgonen vaknar du upp av att den fulaste kvinnan du nånsin skådat pillar dig i naveln?
Skulle fråga om hon ville följa med på moppen och fika saft och bullar
Du vaknar upp efter en fest naken, alla saker är i moppen och moppe nyckeln är i handen och du är tvungen att köra hem och du kör igenom stan och plötsligt så blir du skitnödig och skiter ner hela sadeln och du tittar bakom dig och ser polisen med blåljus, stannar dig och vill provköra moppen (du är fortfarande naken och sitter i baksätet i polisbilen) vad gör du?? (jag vet att det är omoget men jag är sån xD )