Hur tar du dig ur knipan ? LEK :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

Hoppas att du har försäkring till den :roll:

Vad gör du om du får en Ipad gratis men tappar bort den samma dag som du får den?
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

tappa bort den stora jäveln :O hehe hade nog skylt på ett gäng invandrare hade slått ner mig och endast tatt den ;)

Pass;D
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

Du drar en jävligt hög blöt mök och får en brunfläck bak på dina vita byxor:)
Vad gör du?
RacingTobbe
Gasres
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

ZX skrev:Du drar en jävligt hög blöt mök och får en brunfläck bak på dina vita byxor:)
Vad gör du?
Försöker dälja den med att dra ner tröjjan så långt som det går ofc xD

Ehh, du kör med din moppe och efter dig har du en polis och sen så råkar du tappa greppet på styret och for rakt in i ett träd, och polisen hoppar ut och du ser att hon ser ut sähär:

Bild

Vad gör du? Stannar du, eller drar du?
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

RacingTobbe skrev:
ZX skrev:Du drar en jävligt hög blöt mök och får en brunfläck bak på dina vita byxor:)
Vad gör du?

Ehh, du kör med din moppe och efter dig har du en polis och sen så råkar du tappa greppet på styret och for rakt in i ett träd, och polisen hoppar ut och du ser att hon ser ut sähär:

Bild

Frågar om hon vill åka en sväng :)
Vad gör du om det är en kille med såna kläder som förra bilen?
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

ServerError skrev:
RacingTobbe skrev:
Vad gör du?

Bild

sparkar honom på kulorna och drar :)

vad gör du om du börjar helt ny skola och klass såklart och din lärare är grymt snygg och raggar på dig framför klassen? :roll:
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

aerox-sami skrev:
ServerError skrev:
RacingTobbe skrev: Försöker dälja den med att dra ner tröjjan så långt som det går ofc xD

Bild

sparkar honom på kulorna och drar :)

vad gör du om du börjar helt ny skola och klass såklart och din lärare är grymt snygg och raggar på dig framför klassen? :roll:
Tar henne helt enkelt + man får MVG och man är grym i sängen :P

Jag har ingen knipa så ngn annan fortsätt
Användarens profilbild
Felix616
Varnad

Inlägg av Felix616 »

Vad gör du om du har prov och alla sitter helt tysta så råkar du lägga en riktigt hög mök och alla kollar på dig?
Va har du för ursäkt?
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

Felix616 skrev:Vad gör du om du har prov och alla sitter helt tysta så råkar du lägga en riktigt hög mök och alla kollar på dig?
Va har du för ursäkt?
låtsas som det inte var jag.

vad hade du gjort om nån råna dig på tex tågstationen eller nåt med mycket folk på toaletten och tog dina kläder och allt så du är helt naken :D
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

skrika päls är mord och kuta saaatan hem :P

det börjar en ny båål het tjej i din klass och det verkar som hon stöter på dig och ber dig hänga med till köpcentret en dag, väl på köp centret sådrar hon med dig in i ett prov bås och börjar prova bh (vi snackar dubbel D nu pöjkaree) och du står och glor satans förvånad, då säger hon att hon alltid velat ha en bög kompis, precis som du :D
edit: dina polare råkar precis gå förbi och höra detta ^^

wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

göra som i filmen kick ass 8)

vad gör du om du skriver nationella proven och har redan suttit 3h så hör alla att en du släpper en smygare som visslar lite dovt
PS det var knäpptyst :lol: :lol:
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

Skyller på tjejen bredvid^^

Din trimmade moppe har skurit mitt och du ramlade av och bröt båda benen och armarna mitt ute i ingenstans och du har ingen telefon
och då kommer en polis som stannar och när polisen har gått ut ur bilen är
det en naken tjockis som har på sig en STOR jävla strap-on dildo.

Vad gör du? :D
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

frågar om han har vaselin^^

vad gör du om du blir tagen när du står och tjuvröker?

ps kom inte på nåt bättre.
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

ZX skrev:Skyller på tjejen bredvid^^

Din trimmade moppe har skurit mitt och du ramlade av och bröt båda benen och armarna mitt ute i ingenstans och du har ingen telefon
och då kommer en polis som stannar och när polisen har gått ut ur bilen är
det en naken tjockis som har på sig en STOR jävla strap-on dildo.

Vad gör du? :D

Jag skulle vänta tills det började regna och efter det skulle jag dränka mig i en vatten pöll :twisted: :roll: :twisted:
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna

Inlägg av yamaha2pwn »

spelar död alternativt pekar mot bruden som åkte därbak^^

du ska sälja en gammal diesel motor du har haft i din sönder körda a traktor, det kmr en skåning och kollar på den då du säger att den är nyrenoverad på verkstad fast egentligen saknas det komp helt i 2 cyllindrar och har lite halvdant komp i resten, men motorn står på en lastpall i ladan så han kan ju inte provköra den.
Iaf så köper han den och allt verkar frid och fröjd, tills han en dag väntar på dig när du kmr hem ifrån plugget medhela sin halvdanska släkt, vad gör du? :P

Användarens profilbild
MinikeV
Gasglad!

Inlägg av MinikeV »

Säger: Me don't speak chineese och kutar

Ni har avslappning på gympan och du ligger på rygg och får bånge och eftersom du har mjukisbyxor syns det ganska rejält och alla i klassen börjar skratta och du fattar ingenting eftersom du inte märkt det själv (PS. hände en i min klass :D)
Lägg dig inte i sa mannen som sket i sängen
ml65
Kinaraket

Inlägg av ml65 »

yamaha2pwn skrev:spelar död alternativt pekar mot bruden som åkte därbak^^

du ska sälja en gammal diesel motor du har haft i din sönder körda a traktor, det kmr en skåning och kollar på den då du säger att den är nyrenoverad på verkstad fast egentligen saknas det komp helt i 2 cyllindrar och har lite halvdant komp i resten, men motorn står på en lastpall i ladan så han kan ju inte provköra den.
Iaf så köper han den och allt verkar frid och fröjd, tills han en dag väntar på dig när du kmr hem ifrån plugget medhela sin halvdanska släkt, vad gör du? :P
Säger att skåne tillhör danmark och kastar grus på dom

Du blir kidnappad och avsläppt i skåne . vad gör du ?
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.

men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning ;)
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing

Inlägg av ZX »

Snor bilen han satte motorn i :twisted: och kör hem och bränner den en bit från mitt hus (så det inte blir så jobbigt att gå hem^^)

Du står i garaget och smygknullar luftfiltret på moppen med ner dragna byxor och alla dina kompisar gör en stormrush in i garaget vad gör du? :D
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

MinikeV skrev:Säger: Me don't speak chineese och kutar

Ni har avslappning på gympan och du ligger på rygg och får bånge och eftersom du har mjukisbyxor syns det ganska rejält och alla i klassen börjar skratta och du fattar ingenting eftersom du inte märkt det själv (PS. hände en i min klass :D)
haha synd om honom, jag hade satt handen i fickan stoppat *fult ord* mellan benen och sedan tagit ut en penna ur fickan och sagt: haha lurade :P
(vad gjorde han?)
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

ml65 skrev:
yamaha2pwn skrev:spelar död alternativt pekar mot bruden som åkte därbak^^

Säger att skåne tillhör danmark och kastar grus på dom

Du blir kidnappad och avsläppt i skåne . vad gör du ?
Går hem, jag bor ju i Skåne
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

ZX skrev:Snor bilen han satte motorn i :twisted: och kör hem och bränner den en bit från mitt hus (så det inte blir så jobbigt att gå hem^^)

Du står i garaget och smygknullar luftfiltret på moppen med ner dragna byxor och alla dina kompisar gör en stormrush in i garaget vad gör du? :D
För det första hade de inte fått plats i mitt garage :P
Men jag hade sagt: Någon som vill hjälpa att rensa filtret? elr: Jag tvättar bara *fult ord* efter gruppsexet jag hade med alla era mammor :P

Vad gör du när du får stånd i duschen på gympan? Jag hatar när det händer :P (skämt)
Användarens profilbild
Zkiller
Elmoped

Inlägg av Zkiller »

ZX skrev:Snor bilen han satte motorn i :twisted: och kör hem och bränner den en bit från mitt hus (så det inte blir så jobbigt att gå hem^^)

Stirrar dom rakt i ögonen med en serriös blick och fortsätter :wink:

Du får låna din kompis trimmade moppe och får polisen efter dig och blir tagen. Din kompis hävdar att du har stulit mopeden u hans garage vad gör du?? :shock:
Användarens profilbild
ServerError
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av ServerError »

Zkiller skrev:

Du får låna din kompis trimmade moppe och får polisen efter dig och blir tagen. Din kompis hävdar att du har stulit mopeden u hans garage vad gör du?? :shock:
Hallå skriv inte en till fråga utan att svara på den förra, det blir bara trassligt annars
Användarens profilbild
Zkiller
Elmoped

Inlägg av Zkiller »

ServerError skrev:
Zkiller skrev:

Hallå skriv inte en till fråga utan att svara på den förra, det blir bara trassligt annars
svarade ju :wink:
Användarens profilbild
Peddobear
karhuuu!

Inlägg av Peddobear »

ServerError skrev:
Vad gör du när du får stånd i duschen på gympan? Jag hatar när det händer :P (skämt)
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

drar på kall vatten.

du är på en badstrand och får stånd i bad brallor. ni är på väg hem, så du kan inte hoppa ner i vattnet.

ps med klassen på klassresa

Låser.
Användarens profilbild
TheMidnightRider
Farsans gamla zündapp

Inlägg av TheMidnightRider »

Försökt att tänka på mindre atraktiva saker haha och skämts om nån hade sett det xd
Köper bromsok fram till viva city
JohanssonJ
Elmoped

Inlägg av JohanssonJ »

du är hemma hos din nya tjej. på vägen dit råkade du trampa i en hundlort men märkte inget. nu finns det en stor brun kletig fläck på tjejens morsas vita hallmatta som enkelt kan härledas till dina osande sneakers. vad gör du?
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

vänder på mattan :lol:

du ska precis börja hångla med en tjej som du VERKLIGEN gillar och precis när ni ska börja nyser du henne i ansiktet, vad gör du?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

2stroke4ever skrev:vänder på mattan :lol:

du ska precis börja hångla med en tjej som du VERKLIGEN gillar och precis när ni ska börja nyser du henne i ansiktet, vad gör du?
Säger lite småförvånad "Gillade du inte det?, nä alla är vi olika"

Du är osäker om du ska tanka mopeden när du står precis utanför macken och bestämmer dig för att kolla genom att stoppa ner k*ken i hålet och mäta, så fastnar den och butikschefen kommer ut och frågar "vad i h*lvete sysslar du med?"

Vad gör du då?
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

Säger prosit och fortsätter (Men inte om det kom mycket snor på henne)

Vad skulle du göra om du stod på ett bord för att fixa TV:n i klassrummet och så kom en polare och drog ner dina byxor, vad skulle du göra?
Användarens profilbild
2stroke4ever
King of the street
Kontakt:

Inlägg av 2stroke4ever »

toxicstone skrev:

Du är osäker om du ska tanka mopeden när du står precis utanför macken och bestämmer dig för att kolla genom att stoppa ner k*ken i hålet och mäta, så fastnar den och butikschefen kommer ut och frågar "vad i h*lvete sysslar du med?"

Vad gör du då?
säger: mäter, va fan ser det ut som!??

Hebbex skrev:

Vad skulle du göra om du stod på ett bord för att fixa TV:n i klassrummet och så kom en polare och drog ner dina byxor, vad skulle du göra?
sätta fast tv:n snabb som fan och slå på polaren en käftsmäll så ingen gör om det..

du sitter bredvid en rååå het brud på bussen och du börjar helt plötsligt blöda näsblod. Saken är den att du blödde ner hennes vita byxor precis mellan benen. vad gör du?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18429
Yamaha dt50r projekt!

NYTT projekt, Suzuki rm125 07.
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=23594

Check it out god damn it och kommentera! <3
Användarens profilbild
AllabiN
Elmoped

Inlägg av AllabiN »

2stroke4ever skrev:
toxicstone skrev:

Vad gör du då?
säger: mäter, va fan ser det ut som!??

Hebbex skrev:

sätta fast tv:n snabb som fan och slå på polaren en käftsmäll så ingen gör om det..

du sitter bredvid en rååå het brud på bussen och du börjar helt plötsligt blöda näsblod. Saken är den att du blödde ner hennes vita byxor precis mellan benen. vad gör du?
Har du hört talas om binda mens kärring :) Eller juste tjejen var het erbjuder mej att följa hon hem och tvätta bort det ;)

Du skriver ett sms med frågan *Skulle vi ha sex ikv elr?* Som är tänkt till din tjej fast du skickar fel till din mamma :)
Manchester United till I die!

CocaCola gud gåva till folket inte för att jag är troende men.......
lindgren2
Elmoped

Inlägg av lindgren2 »

Om båda vi är hemma springer jag fort som fan ner till morsans mobil och raderar meddelandet. ;)

Vad gör du om du blir as packad på en fest och sedan på morgonen vaknar du upp av att den fulaste kvinnan du nånsin skådat pillar dig i naveln?
derbi_quiz
Elmoped

Inlägg av derbi_quiz »

lindgren2 skrev:Om båda vi är hemma springer jag fort som fan ner till morsans mobil och raderar meddelandet. ;)

Vad gör du om du blir as packad på en fest och sedan på morgonen vaknar du upp av att den fulaste kvinnan du nånsin skådat pillar dig i naveln?
Skulle fråga om hon ville följa med på moppen och fika saft och bullar :lol: :lol: :D :mrgreen:

Du vaknar upp efter en fest naken, alla saker är i moppen och moppe nyckeln är i handen och du är tvungen att köra hem och du kör igenom stan och plötsligt så blir du skitnödig och skiter ner hela sadeln och du tittar bakom dig och ser polisen med blåljus, stannar dig och vill provköra moppen (du är fortfarande naken och sitter i baksätet i polisbilen) vad gör du?? (jag vet att det är omoget men jag är sån xD :lol: :o :D :shock: :lol: 8) 8) :mrgreen: :mrgreen: )
ORGINAL ÄR FÖR GUBBJÄVLAR!
Skriv svar