Ta bort kåpan osv som att du ska göra om det. Testa att montera några gånger utan att fylla på olja (så du slipper å tömma om det inte blir rätt), aja testa att montera några gånger tills du tillslut hittar hur man gör, sedan så gör du om det tills du är säker, sedan kan du hälla i oljan. Har tyvärr inge bättre svar men så kommer jag göra eftersom jag inte heller vet hur det ska sitta, men tror det ska funkaFredrik D skrev:Nu har jag tömt olja, skruvat bort, justerat, mekat med den tunna packningen, skruvat ihop och fyllt på olja så många gånger så nu får det vara nog.Hur jag än gör, så fastnar kicken nere och det rasslar om kuggen. HUR ska eländet sitta innanför kåpan vid kicken? Finns det någon vänlig själ som kan förbarma sig och berätta hur jag ska göra?
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.
men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning![]()
Menar du wtt ta av.kåpan och sätta dit dreven sen kolla om den fungerar ?2stroke4ever skrev:antar du fortfarande letar efter svar. ta och sätt på kicken på kickaxeln och dra så den blir riktigt spänd medans kåpan är av från motorn. sedan tar du saken som sitter emot fjädern på axeln och gör så den kommer in och förbi stoppet som sitter i blocket.. svårt som f*n att förklara men du fattar nog någolunda. håll iaf själva axeln i spänn så ska du se att det går bra!