Om jag gömmer en blackbox bra på ett ställe som jag nästan är säker på att polisen inte hittar på plats och jag kör bara urpluggat lär jag ha större channs att inte åka fast då? endast urpluggad syns ju inte något helleer.
Om du kör med blackbox och polisen ser dig fara fram i hög hastighet och du aktiverar blackboxen, då kommer de att ge sig fan på att hitta den. Om du kör avstrypt och kör med förstånd så kan blackbox vara till stor hjälp om polisen trots allt väljer att provköra din moppe.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
Jag har inte tänkt köra så fort faktiskt är mera ute efter accet.
Om dom inte sätt mig köra för fort och dom stannar mig jag aktiverar blackboxen så hittar dom den ju inte om dom inte börjar plocka ner grejor och leta men det brukar dom väl bara göra när man är misstänkt.
Har ju inte tänkt trimma så det kommer ju inte synas något heller men låter det annorlunda med blackbox kan snuten höra?
när blackboxe är aktiverad så den stryps så hörs det som den gjorde innan ju, den varvar mer när den är ostrypt såklart.
Men kör du normalt så är chansen lite att dem tar dig och OM så säkerligen inte för dem tror den är trimmad ifall den ej är det.
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
jag tror att blackboxen är bäst när det blir razzia, när dom testar dom andra mopederna så trycker du på knappen så när det är din tur så går den 45 och visst man hör att den stryps men då säger man att cdin är strypt på x antalvarv.....
runners skrev:Om du kör med blackbox och polisen ser dig fara fram i hög hastighet och du aktiverar blackboxen, då kommer de att ge sig fan på att hitta den. Om du kör avstrypt och kör med förstånd så kan blackbox vara till stor hjälp om polisen trots allt väljer att provköra din moppe.
+1
kör inte som en dåre utan ligg i ca 45 om det är
30-moppe och kanske 60 om det är eu och sen ska det nog gå bra
har inte testat min black box så mkt för föra gången jag använde den så gick en packbox i vevparti sönder och det tog ett halv år att lista ut men så länge de inte ser dig köra över 45 så är det nog chill.
ja men det är ju inte så smart att koppla blackboxen på dem då
nej för att dem först ser att den finns däro m dem är överhuvudtaget inassat på motorer / bilar så märker dom det
samt dem m'ärker DIRREKT när strypnignen går och och dem tar in den dirr
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^