Jag är snart :PpPpPpPDEA!! skrev:hasse visste och anders, men alltså, som hasse till exmpel så står det ju itne crew i detta fall!
Jag menar alla mods står ju om man går in på forum längst ner..
Men crew dÅ?
jesper varför står det inte crew under din avatar då?
Jag var ju med i crew förut, man blir inte bara det för att man skriver artiklar, man ska vara aktiv, hålla koll på forumet, vara "mini" mod.
Har svårt att ta till mig att jesper är crew när det inte står under din profilbild -.-
jo fan det tycker ja åktm_danielsson skrev:Haha nja det vettefan.andersjohansson93 skrev:Danielsson du förtjänar definitivt en plats i crew!
rozander skrev:Drd pro om du är man
Får gratulera då!jesper178 skrev:Jag är snart :PpPpPpPDEA!! skrev:hasse visste och anders, men alltså, som hasse till exmpel så står det ju itne crew i detta fall!
Jag menar alla mods står ju om man går in på forum längst ner..
Men crew dÅ?
jesper varför står det inte crew under din avatar då?
Jag var ju med i crew förut, man blir inte bara det för att man skriver artiklar, man ska vara aktiv, hålla koll på forumet, vara "mini" mod.
Har svårt att ta till mig att jesper är crew när det inte står under din profilbild -.-
Mail från jonas:
"Om du fortsätter skriva för oss kommer jag att kasta in dig i TSR-crew, då öppnas en ny kategori i forumet där moderatorer pratar och styr saker som sker i forumet och kommer med ideer och allmäna kommentarer."