vad är meningen med crosshjälm och googles om man kör variator-trimmad-plastpulka? (inget illa menat, jag gillar plastpulkor och scootrar)ossy17 skrev:okej tack tror det blir att satas på en amica![]()
och ni som inte vet vad en amica är, är ni såna moppe pojkar som tror ni kan något:O ni kan ju bara ta era plast pulkor och puttra i väg !
hmm. tycker att dom inte ser ut som en cross/motard?FläsketBrinner skrev:vad är meningen med crosshjälm och googles om man kör variator-trimmad-plastpulka? (inget illa menat, jag gillar plastpulkor och scootrar)ossy17 skrev:okej tack tror det blir att satas på en amica![]()
och ni som inte vet vad en amica är, är ni såna moppe pojkar som tror ni kan något:O ni kan ju bara ta era plast pulkor och puttra i väg !![]()
här är bild på min gamla Amica och en länk till projekttråden.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=20184
Hahahah, vad vet du om att vi (scooternissar) inte kan nåt om sånt? xD haha, vart har du hört det ifrån?ossy17 skrev:gillar också scootrar men stör mej på dom som kommentera när dom inte äns vad en amica är
den ser najs ute men det var mycket rost under den men det går ju alltid att fixa
jag har hört att det är en minarelli motor på dom:) är det de?:D