ska du satsa på styling/setup osv?:)MrAnton skrev:ändra mig för en vecka sen skulle igentligen ha slider men de blev aerox så om alla kan säga vad ni tycker jag ska ha på min aerox skulle jag uppskatta de
+ hur mycket tid o pengar vill du lägga nerisahk skrev:ska du satsa på styling/setup osv?:)MrAnton skrev:ändra mig för en vecka sen skulle igentligen ha slider men de blev aerox så om alla kan säga vad ni tycker jag ska ha på min aerox skulle jag uppskatta de
jag hoppas du skojar , jag ger 200kr/litern vanlig / metallic . sen runt 200 för klarlack .PoWeRKinG skrev:trimma? styling? kan du mkt/lite om moppar/motorer? pris?
lite mer specifik
men en helt original aerox:
sänka LITE i fram
utskärningar i kåpor
moddade kåpor
customlackering/ lackering
dubbeloptik
höjning i bak
nudebar
neon
finns massor
dock blir dom snygga av:
utskärningar
dubbeloptik
cool lackering
höjd i bak
nudebar
neon
det är inte SÅ dyrt men kan landa på några tusen om man ska ha firmalack
annars kanske 3-4k med lacken om man ska ha burk+ 1000 kr för firmalack
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.
men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning![]()
utskärningarml65 skrev:jag hoppas du skojar , jag ger 200kr/litern vanlig / metallic . sen runt 200 för klarlack .PoWeRKinG skrev:trimma? styling? kan du mkt/lite om moppar/motorer? pris?
lite mer specifik
men en helt original aerox:
sänka LITE i fram
utskärningar i kåpor
moddade kåpor
customlackering/ lackering
dubbeloptik
höjning i bak
nudebar
neon
finns massor
dock blir dom snygga av: