haha ne men ändå lite shokerande tycker jag, sj så tycker jag att de borde vara massor som i alla fall fåt böterto0b skrev:inte änadddam skrev:Jag kör trimmat, och har fått böta en eller flera gånger
0%
Jag kör trimmat, och har blivit beslagtagen på mitt trim och har även fått en eller flera "prickar" i registret
0%
ingen som har blivt stoppad och fått böter eller fått delarna beslagtagna
vissa har det braerikmed5e skrev:Som OT
Min polare hade trimmat den gick kanske 60-55 så det är inte så mycket men han blev stoppad av poisen för att han körde mot rött när dom stoppa han så hade han kortet hemma så han sa sitt personnummer och dom kollade upp det desutom var hans baklampa paj han fick betala 0:- kr
hahahaha a de e bara hoppas på de bästato0b skrev:vissa har det braerikmed5e skrev:Som OT
Min polare hade trimmat den gick kanske 60-55 så det är inte så mycket men han blev stoppad av poisen för att han körde mot rött när dom stoppa han så hade han kortet hemma så han sa sitt personnummer och dom kollade upp det desutom var hans baklampa paj han fick betala 0:- kr
aah elr hur, de flesta har ju blivit jagade me trimmad moped inklusive jag, om man har trimmad moped stöter man ju på snuten ibland men de jagar en endast om man kör förbi i olaglig hastighetminiakt1v skrev:Jag kör ju trimmat och har aldrig blivit stannad men man har ju blivit jagad och liknande, borde inte det vara med som alternativ? :O
to0b skrev:inte änadddam skrev:Jag kör trimmat, och har fått böta en eller flera gånger
0%
Jag kör trimmat, och har blivit beslagtagen på mitt trim och har även fått en eller flera "prickar" i registret
0%
ingen som har blivt stoppad och fått böter eller fått delarna beslagtagna