BCD fram kåpa eller kåp set är ett måste och håller med om attt många frågar om dettwooky skrev:bcd frontkåpa, nudebar, höjningsats, sidostöd, underkåpa, styling blinkers och lampor, neon, dioder, fotplattor, kick, handtag eller kanske kåpmoddning?
sen kanske detalj styling som ventilhattar och variator skruvar.
B.t.w jag blir snart trött på alla "Hur ska jag styla min moppe?" trådar
Och så kan man ju byta cylinderns processor och sätta in ett nytt moderkort, grafikkort och ramminne i variatorn?wcat skrev:asså du kan ju byta drivrutiner i bak kåpan och sätta in ett nytt agrigat på styret, glöm inte bort att ta bort decken innan du grejar med styret annars kan bränslet gå sönder.
Varför inte en ny fläkt i slutväxeln också2stroke skrev:Och så kan man ju byta cylinderns processor och sätta in ett nytt moderkort, grafikkort och ramminne i variatorn?wcat skrev:asså du kan ju byta drivrutiner i bak kåpan och sätta in ett nytt agrigat på styret, glöm inte bort att ta bort decken innan du grejar med styret annars kan bränslet gå sönder.
Pontusandersson95 skrev:Varför inte en ny fläkt i slutväxeln också2stroke skrev:Och så kan man ju byta cylinderns processor och sätta in ett nytt moderkort, grafikkort och ramminne i variatorn?wcat skrev:asså du kan ju byta drivrutiner i bak kåpan och sätta in ett nytt agrigat på styret, glöm inte bort att ta bort decken innan du grejar med styret annars kan bränslet gå sönder.