haampish skrev:tror ni vi stöter på snuten? för jag kan nt heller bestämma mig ifall de blir orginal lr 70cc
Rent tekniskt sett borde vi ju få mer uppmärksamhet (dålig och bra uppmärksamhet) om vi är några stycken.
Om en polis hade sett oss utan att ha något bättre för sig hade han garanterat stoppat oss. Hur många som nu velat stanna är väl upp till var och en
haha tack för svar fan de blir me 70ccn tror jag fast bestämmer mig inte än
Resan blir ca 539,3 km för min del Men tycker vi borde åka längs vattnet istället för åka in mot Skövde (undantag ifall det är många därifrån som ska med). Finare (antagligen) och sparar några KM på mätaren
hoppas det blir annan dag i veckan samt
så är racingtobbe sur på mig för han tänkte köpa den men han ville byta med mig och han orkade inte vänta på racingtobbe han ville byta direkt
så nu är lilla gubben sur
även om han kunde fått köpa lite saker
Är så sjuukt sugen! Bor i Uppsala också! För en jävla gångs skull så är det något "stort" på gång med moppar involverade med Uppsala som bas.
Tyvärr så har jag sommarjobb i början av Juni (tror jag) och så ska jag iväg till Japan, Osaka och chilla i en vecka i slutet av juni.. :S Pressat tidsschema!
vonLidl skrev:Är så sjuukt sugen! Bor i Uppsala också! För en jävla gångs skull så är det något "stort" på gång med moppar involverade med Uppsala som bas.
Tyvärr så har jag sommarjobb i början av Juni (tror jag) och så ska jag iväg till Japan, Osaka och chilla i en vecka i slutet av juni.. :S Pressat tidsschema!
OM der blir nåt med japan...... De lär ha ett helvete att reda ut oredan där just nu
Skåningens-handelsbod skrev:
Tyvärr o tyvärr, tur som fan för det folket.
Nu när kärnkraftverken knallar i luften lite här o var i japan.
skåning, ska inte du med ?! då får vi höra lite rasistiska historier i kombination med meckidiot historer framför lagerelden
haha
Nej, kommer nog att få vakta ett gäng av djävulens avkommor till höns, mm.
samt kanske sälja förbannade hamburgare på torget till diverse idioter.
dessutom skall jag troligen börja ta bögjävel-pederastlappen med. Det ser jag definitivt inte fram emot. det vill säga det så hatade bilkortet. bara för att masn ihop med en bilkåt gubbe.
försöker givetvis sinka det kortet så länge jag bara kan.
ajonson skrev:
skåning, ska inte du med ?! då får vi höra lite rasistiska historier i kombination med meckidiot historer framför lagerelden
haha
dessutom skall jag troligen börja ta bögjävel-pederastlappen med. Det ser jag definitivt inte fram emot. det vill säga det så hatade bilkortet. bara för att masn ihop med en bilkåt gubbe.
Vi kanske ska åka förbi och handla lite hamburgare av herr skåning då
Vi kanske ska åka förbi och handla lite hamburgare av herr skåning då
HERRBo Skåning ja, men mig ser ni aldrig bakom den disken.
Det är ett löfte, jag gjorde mitt där fram till Vårgårda, då fick jag nog av att ta skit.
ktm_danielsson skrev:
Men är du där hela tiden eller?
vene faktiskt frågade mamma och hon sa under midssom typ och det är ju då det här är
skut upp danmark!!!!
hade gärna bre, fast partade med mamma lite om turen och jah lyckades övertala henne tills jag skulle visa rutten och hon såg att det var 100 mil då ville hon inte igen men vi får se om jag lyckas smita förbi
erikmed5e skrev:
vene faktiskt frågade mamma och hon sa under midssom typ och det är ju då det här är
skut upp danmark!!!!
hade gärna bre, fast partade med mamma lite om turen och jah lyckades övertala henne tills jag skulle visa rutten och hon såg att det var 100 mil då ville hon inte igen men vi får se om jag lyckas smita förbi
Säg att du visade fel (a)
Edit : Och dessutom är det ju 100mil om man kör från Stockholm-Stockholm.
För mig är det ca 60