Nejnej det förstår jag, men 1 vecka tar det verkligen inte om man inte kör typ 2timmar om dagenerikmed5e skrev:Svårt att säga nu men meningen är inte att komma först runt utan ha kul göra så att alla känner alla och njuta av värdet och eftersom vi kommer bada och sånt så kommer vi kanske åka 6 timmar per dag och sen göra sån och typ grilla
lös?ktm_danielsson skrev:Nu ska vi väl inte vara sånawannaberox skrev:jag skulle lätt vilja henka med kompisar (bara att jag hatar människor)
Du älskar oss nog efter en gratis General
klart du ska me vill ju fan träffa dig!Bjule skrev:Räkna med mig om det blir nått!
Jag kan ju tillägga (vet inte riktigt vad har jag för moppe då) men inte fan tänker jag åka originalaerox-sami skrev:Skulle vilja åka med! men med en sport/midrace aerox vågar jag inte riktigtvågar gör jag väl men vill inte ta risken att åka fast
Det skulle vara en trevlig överraskning!vongyllis skrev:roligt att ni kör förbi skara !!!.. är man på hugget kanske man kommer se er om ni kör inne i skara.. skulle inte vara omöjligt att man är ute med hajpern då)
jo sant men vill inte direkt åka så lång bit med en sport roxxktm_danielsson skrev:Jag kan ju tillägga (vet inte riktigt vad har jag för moppe då) men inte fan tänker jag åka originalaerox-sami skrev:Skulle vilja åka med! men med en sport/midrace aerox vågar jag inte riktigtvågar gör jag väl men vill inte ta risken att åka fast
Har aldrig gjort, kommer aldrig göra
men eftersom vi kommer åka 6 timmar per dag kanske så kommer vi ha massa tid över och på den tiden så kan vi köra race stunta och ha trevligt så tycker att du ska hängaaerox-sami skrev:jo sant men vill inte direkt åka så lång bit med en sport roxxktm_danielsson skrev:Jag kan ju tillägga (vet inte riktigt vad har jag för moppe då) men inte fan tänker jag åka originalaerox-sami skrev:Skulle vilja åka med! men med en sport/midrace aerox vågar jag inte riktigtvågar gör jag väl men vill inte ta risken att åka fast
Har aldrig gjort, kommer aldrig göra
inte så jävla roligt endå när farten kommer ligga på ~45Km/h så alla kan hänga med
om jag hade kört utan rör och 70cc hade jag nog kunnat åka med
+1, bara för man har trimmat (jag kommer garanterat köra trimmat) så betyder inte det att du ska ligga på fullgas hela tiden. Meningen är ju att ha kulerikmed5e skrev:men eftersom vi kommer åka 6 timmar per dag kanske så kommer vi ha massa tid över och på den tiden så kan vi köra race stunta och ha trevligt så tycker att du ska hängaaerox-sami skrev:jo sant men vill inte direkt åka så lång bit med en sport roxxktm_danielsson skrev: Jag kan ju tillägga (vet inte riktigt vad har jag för moppe då) men inte fan tänker jag åka originalHar aldrig gjort, kommer aldrig göra
inte så jävla roligt endå när farten kommer ligga på ~45Km/h så alla kan hänga med
sant byter min kx80cc mot en till roxx idagktm_danielsson skrev:+1, bara för man har trimmat (jag kommer garanterat köra trimmat) så betyder inte det att du ska ligga på fullgas hela tiden. Meningen är ju att ha kulerikmed5e skrev:men eftersom vi kommer åka 6 timmar per dag kanske så kommer vi ha massa tid över och på den tiden så kan vi köra race stunta och ha trevligt så tycker att du ska hängaaerox-sami skrev: jo sant men vill inte direkt åka så lång bit med en sport roxxinte så jävla roligt endå när farten kommer ligga på ~45Km/h så alla kan hänga med
Och som erik sa, sen kan man ju chilla nånstans och bara fjanta runt lite med moppen
låter braaerox-sami skrev:sant byter min kx80cc mot en till roxx idagktm_danielsson skrev:+1, bara för man har trimmat (jag kommer garanterat köra trimmat) så betyder inte det att du ska ligga på fullgas hela tiden. Meningen är ju att ha kulerikmed5e skrev: men eftersom vi kommer åka 6 timmar per dag kanske så kommer vi ha massa tid över och på den tiden så kan vi köra race stunta och ha trevligt så tycker att du ska hänga
Och som erik sa, sen kan man ju chilla nånstans och bara fjanta runt lite med moppenså kanske bara smäller på en original cylinder så låter den inte lika mycket
![]()
sen ny variator och koppling så är den perfekt att köra gatan med
haha okej skönt för dig det kommer bli jävlit svårt att över tala min förldrar men ska typ säga att vi bara ska åka till göteborg och att det är många vuxna med typktm_danielsson skrev:Jag har inte ens pratat om det med någon av mina föräldrar, jag är ingen sån som i vanliga fall planerar mycket i förväg.
Tar det väl nån dag innan och säger att jag ska göra det, antagligen säger dom okej då
Äsch, annars säger man bara att man ska sova hos en polare (kan vara bra att pröva med den först, om man kör den efter kanske det inte går så bra;))erikmed5e skrev:haha okej skönt för dig det kommer bli jävlit svårt att över tala min förldrar men ska typ säga att vi bara ska åka till göteborg och att det är många vuxna med typktm_danielsson skrev:Jag har inte ens pratat om det med någon av mina föräldrar, jag är ingen sån som i vanliga fall planerar mycket i förväg.
Tar det väl nån dag innan och säger att jag ska göra det, antagligen säger dom okej då
Fan va fintdaveneos skrev:Det är ju ett klockrent att jag ska med från Lidköping - Stockholm, då får jag ju även med mej mopeden under sommaren till Farsan
Båda mina föräldrar sa typ ja![]()
Är inte en sån som planerar sånt här så lång tid i förväg, men kom och tänka på det när jag kom hem från skolan idag
Och båda mina föräldrar vet att inga vuxna ska med, jag sa en grupp med killar i åldern 15-17 år typ
Så jag är 100% säker att jag kommer, frågan återstår om powerking ska med eller inte....
Min pappa bor ju i Stockholm och min mamma i lidköping :p
Tycker helt klart du ska köra på uppersportPontusandersson95 skrev:jag är nog säker på att jag får med frågan är om jag tänker köra med original motorn eller upper sport motorn
ktm_danielsson skrev:Tycker helt klart du ska köra på uppersportPontusandersson95 skrev:jag är nog säker på att jag får med frågan är om jag tänker köra med original motorn eller upper sport motorn
Varför inte? Moppen skär inte direkt, dom är ju förfan gjorda för att köras
Roligt att kunna vrida på lite om man halkar efter eller bara ska leka lite.
Rent tekniskt sett borde vi ju få mer uppmärksamhet (dålig och bra uppmärksamhet) om vi är några stycken.haampish skrev:tror ni vi stöter på snuten?för jag kan nt heller bestämma mig ifall de blir orginal lr 70cc
Ska du köpa 30 moppe eller 45 ? 30 är ju lätt skönt i stockholm ifall du ska ditktm_danielsson skrev:Fan va fintdaveneos skrev:Det är ju ett klockrent att jag ska med från Lidköping - Stockholm, då får jag ju även med mej mopeden under sommaren till Farsan
Båda mina föräldrar sa typ ja![]()
Är inte en sån som planerar sånt här så lång tid i förväg, men kom och tänka på det när jag kom hem från skolan idag
Och båda mina föräldrar vet att inga vuxna ska med, jag sa en grupp med killar i åldern 15-17 år typ
Så jag är 100% säker att jag kommer, frågan återstår om powerking ska med eller inte....
Min pappa bor ju i Stockholm och min mamma i lidköping :pKanske också ska till pappa efteråt (hade vart kul att köra lite moppe i Stockholm, aldrig gjort det förut) så då passar det ju
Jag är väl ganska säker på att jag ska med, är mest orolig för vad jag har för moped då